سواحل گلستان در تابستان امسال جان ۳۳ نفر را گرفت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

۲۲۲ نفر تابستان امسال در سواحل دریای خزر در سه استان گیلان، مازندران، و گلستان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این میزان نسبت iبه سال قبل ۴۵ درصد رشد داشته است .

 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه خبری پلیس، طی تابستان امسال ۲۲۲ نفر در سواحل دریای خزر سه استان گیلان، مازندران، و گلستان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این میزان نسبت iبه آمار ۱۵۴ نفری سال قبل ۴۵ درصد رشد داشته است. 
بر اساس این گزارش تفسیری از کل غرق شدگان در تابستان امسال ۲۰۰ نفر مرد و ۲۲ نفر زن بودند و در این مدت بیشترین میزان غرق شدگی با ۱۰۴ فوتی در مرداد ماه ثبت شده است.
همچنین مرگ و میر ناشی از غرق شدگی در ۶ ماه اول سال جاری نیز در ۳ استان گیلان، مازندران، و گلستان نسبت iبه مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش داشته است.
در نیمه اول امسال ۳۰۷ نفر در ۳ استان گلستان، مازندران، و گیلان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال پیش که آمار فوتی ها ۲۱۰ نفر بود ۴۶ درصد افزایش داشته است.
گفتنی است در ۶ ماه اول امسال مازندران با ۱۸۲ فوتی بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از غرق شدگی را دارد و استان گیلان با ۹۲ فوتی و گلستان با ۳۳ فوتی در رتبه های بعدی قرار می گیرند. 
لازم iبه ذکر است در نیمه اول امسال میزان غرق شدگی در مرداد ماه با ثبت ۱۰۴ فوتی بیش از دیگر ماه های سال بود که ۷۰ نفر آن ها در سواحل استان مازندران، ۲۸ نفر در سواحل گیلان و ۶ نفر در سواحل استان گلستان غرق شده اند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.