سوار کردن ۴ مسافر و اخذ کرایه ۳ مسافر تخلف است/رانندگان تاکسی متخلف را معرفی کنید

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص تخلف برخی از رانندگان مبنی بر سوار کردن چهار مسافر توضیحاتی را ارائه کرد.

سوار کردن ۴ مسافر و اخذ کرایه ۳ مسافر تخلف است/رانندگان تاکسی متخلف را معرفی کنید

به گزارش ممتاز نیوز، امیر هنجن با بیان این‌که براساس شیوه‌نامه‌های ستاد مبارزه با کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها الزامی است، گفت: برهمین اساس تعیین شده که در تاکسی‌های ون به جای ۱۰ مسافر، هفت مسافر و در سواری‌های تاکسی‌ به جای چهار مسافر، سه مسافر سوار شوند.

وی با بیان این‌که این مصوبه هنوز لغو نشده و رانندگان موظف هستند که آن را رعایت کنند، اظهار کرد: اگر شهروندان شاهد هستند که رانندگان تاکسی این مصوبه را رعایت نکرده و چهار مسافر سوار می‌کنند پلاک خودرو را در تماس با سامانه ۱۸۸۸ اعلام کرده تا موضوع در هیات انضباطی بررسی شود.

وی با بیان این‌که با توجه به سویه جدید امیکرون حتما باید فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها رعایت شود، تصریح کرد: اگر رانندگان این موضوع را رعایت نکرده و چهار مسافر سوار می‌کنند و کرایه بیشتر که برای سوارکردن سه مسافر است را نیز دریافت می‌کنند اشتباه در اشتباه است و در صورت رویت عوامل گشت نظارت با رانندگان برخورد می‌شود و مسافران می‌توانند موضوع را به سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند تا با آن برخورد شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.