سواستفاده جنسی از دختران به بهانه استخدام!

روزنامه ایران: پلیس انگلستان دو برادر را به جرم فحشا، تجاوز و بهره‌گیری و سوء استفاده از دختران نوجوان در ورچستر دستگیر کرد.

مبارک و اهدل قربانیان خود را از طریق آگهی‌های روزنامه در رستوران خود استخدام می‌کردند و این دختران نوجوان را وا می‌داشتند تا دست به کارهای غیراخلاقی بزنند.

قاضی دادگاه ورچستر انگلیس این دو برادر جوان را به جرم فحشا، قاچاق انسان و فعالیت جنسی علیه کودکان و تعرض به دختران نوجوان به ۳۲ سال زندان محکوم کرد.

در طول محاکمه آنها اعتراف کرده‌اند که دختران نوجوان را وادار به انجام اعمال غیراخلاقی می‌کردند.نیل جامسیون کارآگاه بازرس پلیس در این رابطه گفت: خوشحالیم که این دو تبهکار به دوره طولانی زندان محکوم شده‌اند.

آنها دختران کم سن و سال را به دلیل آسیب‌پذیر بودن‌شان مورد هدف قرار می‌دادند و آنها را برای رسیدن به اهداف شوم خود و سوء استفاده و به دست آوردن پول بیشتر به فحشا وامی‌داشتند.

قاضی پرونده از تمامی قربانیانی که علیه این دو برادر سنگدل شهادت داده‌اند تشکر و قدردانی کرد. قاضی دادگاه گفت: به عنوان مثال این دو برادر برای مدت ۴ سال از یک دختر همچون برده جنسی استفاده می‌کردند و او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

یکی از قربانیان این دو برادر که دختری ۱۹ ساله است در این ارتباط گفت: من و چند دختر دیگر قربانی وحشیگری‌های این دو برادر بودیم و اگر مقاومت می‌کردیم کتک می‌خوردیم. آنها برای این که موضوع را با پلیس در میان نگذاریم ما را تهدید به مرگ می‌کردند.

آنها ما را ابتدا برای کار در رستوران استخدام کرده بودند و بعد از ۲ روز متوجه شدیم که چاره‌ای نداریم جز اینکه به خواسته‌های آنها تن بدهیم.این دو برادر تنها در مقابل ناراحتی‌های ما می‌خندیدند و به فکر جمع‌آوری پول‌شان بودند و هیچ توجهی به خواسته‌های ما نشان نمی‌دادند.

آنها دختران کوچک‌تر دیگری را هم که سن‌شان به ۱۵ تا ۱۶ سال می‌رسید برای کار جذب می‌کردند و سپس به فحشا وا می‌داشتند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.