سوال از رئیس جمهور نباید iبه حاشیه‌ سیاسی تبدیل شود

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی شیراز گفت: هر چند مطالبه‌گری برای پاسخگویی مسئولان وظیفه نمایندگان است، اما باید توجه داشت که این امر نباید iبه حاشیه و دامنه‌های سیاسی کشیده شود.

امیرحسین اکبرپور عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شیراز (دفتر تحکیم وحدت) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیرامون حاشیه‌های طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: طرح سوال از رئیس‌جمهور در شرایطی مطرح شد که مسائل اقتصادی کشور و تامین معیشت مردم یک دغدغه شده است، همین امر سبب حساسیت‌ برانگیز شدن طرح سوال از رییس جمهور شد.

وی اضافه کرد: هر چند مطالبه‌گری برای پاسخگویی مسئولان وظیفه نمایندگان است، اما باید توجه داشت که این امر نباید iبه حاشیه و دامنه‌های سیاسی کشیده شود و مسئولان نیز باید اختلافات خود را در هیئت حل اختلاف قوا برطرف کنند و این اختلافات نباید تاثیری روی امور اجرایی کشور داشته باشد.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی (تحکیم وحدت) شیراز خاطرنشان کرد: هر چند کشیده شدن اختلافات مسئولان iبه رسانه‌ها و همزمان با افزایش نرخ ارز مردم را نسبت iبه این دچار سوء ظن کرد که آشفتگی وضعیت اقتصادی تا حدی معلول از اختلافات میان مسئولان است.

اکبرپور در ادامه  اظهار داشت: نمایندگان مجلس وظیفه دارند که عدم کارایی مدیریتی در نوسانات اقتصادی را بررسی کنند و ارتباط آن را با تحریم بررسی کنند که این امر می‌تواند تاثیر گسترده‌ا‌ی بر کاهش نگرانی مردم داشته باشد و مردم واقعیت‌های را درک خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره iبه بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها بر عزم و اراده مردم ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولان و مساعدت مردم وضعیت اقتصادی مردم رو iبهبود خواهد رفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.