سوال از وزیر اقتصاد در صحن مجلس مطرح می‌شود

یک نماینده از پاسخ طیب‌نیا قانع نشد؛

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه عصر سه‌شنبه این کمیسیون خبر داد و گفت: محمدحسن آصفری از پاسخ‌های وزیر به سوال خود قانع نشد، بنابراین سوال از وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

به گزارش ایرنا، غلامحسین شیری با اشاره به حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه طیب‌نیا به سوالات نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، آصفری نماینده اراک و مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس پاسخ داد.

وی افزود: سوالات قاضی‌پور دربارهٔ سبب عدم اجرای ماده ۸۴ قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین سبب شیوع بورس‌بازی در بازار کالا بود که قرار شد ظرف ۱۵ روز گزارشی از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی در این زمینه به قاضی‌پور ارائه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین به سوال محمدحسن آصفری در باره مشکلاتی که دربارهٔ وثایق بانک ملی و نیز مشکلاتی که دربارهٔ وام ازدواج وجود دارد پاسخ داد که نماینده سوال‌کننده قانع نشد و سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی مطرح خواهد شد.

نماینده مردم هشترود در مجلس همچنین از قانع شدن مهناز بهمنی از پاسخ‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و گفت:سوال نماینده مردم سراب از طیب‌نیا، عدم همکاری بانک‌های عامل با مجموعه صنعتی شهرستان سراب بود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.