سوال ملی نمایندگان از وزرای کشور، صنعت و کشاورزی اعلام وصول شد

۱۸فروردین۱۳،

کاهش رضایتمندی از وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، جابه جایی مکرر مدیران در وزارت صنعت و عدم حمایت عملی از صنعت و تولید و هم چنین عدم حمایت از تولید کنندگان پنبه سه سوالی بود که نمایندگان از وزرای کشور، صنعت و کشاورزی پرسیدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه ۱۸ فروردین‌ماه) سوال ملی سه نماینده از سه وزیر اعلام وصول شد.

براین اساس حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: سوال ملی حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در خصوص کاهش رضایتمندی از مجموعه وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و دلیل کاهش ظرفیت‌های اجتماعی و عدم استفاده از سرمایه‌های انسانی کارآمد در مجموعه وزارت کشور از وزیر کشور اعلام وصول می‌شود.

وی افزود: سوال حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص سبب عدم حمایت از تولیدکنندگان پنبه نیز اعلام وصول می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس هم چنین افزود: سوال حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارکانی نماینده فلاورجان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص سبب جابه‌جایی مکرر مدیران و عدم توجه به شایسته‌سالاری در این وزارتخانه و هم چنن سبب عدم حمایت عملی از صنعت و تولید ملی اعلام وصول می‌شود.

سبحانی‌نیا هم‌چنین گفت: طرح شورای حل اختلاف توسط برخی از همکاران امضا شده است توسط هیئت‌رئیسه اعلام وصول می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.