سود هر خودرو چقدر است؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 سود هر خودرو چقدر است؟

سود هر خودرو چقدر است؟

پرشین خودرو: رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی از قرائت این گزارش تا ۲۱ اردیبهشت در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، علی علیلو درباره زمان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در صحن علنی مجلس گفت: این گزارش تا ۲۱ اردیبهشت در صحن علنی قرائت می شود.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌ ماموریت اصلی هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودورسازی برای تحقیق و تفحص، به اتمام رسیده است و جزئیات این گزارش تا ۲۱ اردیبهشت در صحن علنی قرائت خواهد شد.
گفتنی است، علیلو پیش از این در یک نشست خبری با انتقاد از ساختار مدیریتی در گروههای خودروسازی، گفت: مدیران صنعت خودرو برنامه و استراتژی ندارند.
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی، قیمت غیرمتعارف خودرو را زاییده بی انضباطی مالی خودروسازی عنوان کرد و گفت: خودرو حداقل ۲۰ درصد بیش از قیمت واقعی به دست مصرف کننده می‌رسد.
وی، سود غیر متعارف ۴ تا ۱۰ میلیون تومانی توسط دلالان از فروش خودرو، دریافت تسهیلات از سوی خودروسازان برای هزینه های غیرمرتبط، هزینه ۱۶۰۰ میلیارد تومان نقدینگی سایپا برای سفته بازی به نام کارمندان، سوء مدیریت ها در قرارداد خودروسازان با شرکتهای خارجی و بدهی میلیاردی نمایندگی‌ها به خودروسازان را از جمله نتایج به دست آمده از تحقیق و تفحص عنوان کرد.
به گزارش خانه ملت، طرح تحقیق و تفحص از خودروسازی، در آبان ماه با رای قاطع نمایندگان مجلس تصویب شد و هیات تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی نیز بعد از طی مراسم قانونی در اسفند همان سال در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتخاب ۱۵ نفر از اعضای هیأت تشکیل شد.
هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در ۶ مهرماه ۹۲ رسما ‌آغاز به کار کرد و تحقیق و تفحص در نهایت در ۴ اسفند ۹۲ به پایان رسید و گزارش آن رسما به رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و اعضای هیات تحقیق و تفحص ابلاغ شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.