سود هر سهم مخابرات تهران در نیمه اول امسال ۸۲ ریال اعلام شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گزارش حسابرسی شده صورت‌های مالی میان دوره‌ای شرکت سهامی مخابرات استان تهران نشان می‌دهد که سرمایه این شرکت در حال حاضر بیش از ۹۰۶ میلیارد تومان و سود هر سهم این شرکت در نیمه اول سالجاری ۸۲ ریال بوده است.
 
 
با مروری بر اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای (شش ماهه منتهی به /۶/۳۱) شرکت سهامی مخابرات استان تهران که ظاهرا حسابرسی آن‌ها نیز انجام شده، متوجه می‌شویم که سرمایه ثبت شده این شرکت در حال حاضر ۹۰۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
نماد این گروه "اخابر۷" است و کدال اقدام به انتشار یافتن این گزارش کرده و جمع دارایی‌های جاری این شرکت برای شش ماهه اول سالجاری را ۴۷۴ میلیارد و ۴۸۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزیابی کرده است.
این دارایی‌ها، در پایان سال قبل (/۱۲/۳۰)، ۳۶۳ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.
دارایی‌های غیرجاری این شرکت سهامی تا پایان شش ماه اول سالجاری نیز یک هزار و ۶۶۴ میلیارد و ۴۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده و مجموع دارایی‌های جاری و غیر جاری را به دو هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۹۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌شود.
بدهی‌های جاری مخابرات استان تهران تا پایان این شش ماهه نیز (شش ماه منتهی به /۶/۳۱) ۴۲۳ میلیارد و ۸۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.
در بخش سود (زیان) ناخالص نیز، رقم ۱۲۶ میلیارد و ۹۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان درج و سود (زیان) خالص پس از کسر مالیات هم ۷۴ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گزارش شده است.
در مجموع، سود انباشته در پایان دوره مالی، ۷۸ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.
سود هر سهم پس از کسر مالیات نیز در این دوره زمانی، ۸۲ ریال در نظر گرفته شده در حالیکه سود هر سهم پس از کسر مالیات در گزارش حسابرسی نشده شش ماهه اول سال قبل، ۸۸ ریال بوده است که با قیاس این دو عدد، به کاهش ارزش سهم این شرکت به اندازه ۶٫۸ درصد می‌رسیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.