سود هر سهم همراه اول ۹۰۲ تومان تعیین شد

۳۱فروردین۱۳،

 

در مجمع عمومی شرکت همراه اول سهامداران این شرکت به ذکر سوالات خود دربارهٔ نحوه عملکرد اپراتور اول پرداخته و وحید صدوقی به پاسخگویی به این موارد پرداخت.
 
 
در این مجمع سود ۹۷ درصدی نیز برای صورت‌های مالی این شرکت به تایید سهامداران آن رسید.
 
همچنین در این مراسم سهامداران دربارهٔ موارد متعددی از جمله بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی بانک‌ها به همراه اول، پایین آمدن قیمت سهم، طلب ۷۵۴ میلیارد تومانی همراه اول از مشترکان، برنامه‌های مختلف همراه اول برای رقابت با سایر اپراتورها و … پرداختند.
 
وحید صدوقی – مدیر عامل همراه اول – در پاسخ به یکی از این سوالات که دربارهٔ بدهی بانک‌ها به همراه اول مطرح شده بود یادآور شد: مانده حساب‌های بانکی ناشی از سود حساب‌های بانکی است که برای باز دریافت آن مشکلی وجود ندارد و حجم این رقم در قیاس با درآمدهای شرکت مبلغ چندان بالایی محسوب نمی‌شود.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در عین حال در این مجمع از درخواست این شرکت برای یکسان سازی تعرفه مکالمات همراه اول در شهرهای مختلف پرداخت و اظهار کرد: بیش از یک سال است که از رگولاتوری درخواست کرده‌ایم که قیمت مکالمه مشترکان ما با مشترکان شهرهای مختلف یکسان باشد که خوشبختانه با کلیات این موضوع موافقت شده و تا چندی دیگر قیمت‌ها اعلام خواهد شد.
 
وی در عین حال یادآور شد که مدت ۱۰ سال است تعرفه تماس تلفنی با خطوط دائمی همراه اول ثابت مانده است و تغییری نکرده است.
 
صدوقی در ارتباط با طلب ۷۵۴ میلیارد تومانی همراه اول از مشترکان هم اظهار کرد: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از این مطالبات مربوط به آخرین دوره قبوض صادر شده است.
 
مدیر عامل همراه اول در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی که دربارهٔ سود پیامک‌ها به دولت مطرح شده بود اظهار کرد: پیش از این اختلاف نظری دراین زمینه وجود داشت و در سال ۸۹ سود پنج درصد برای پیامک‌ها در نظر گرفته شد اما در سال ۹۰ پیامک‌ها هم جزو بخش دیتا محسوب شده و برای آن‌ها سود ۲۸ درصدی در نظر گرفته شد.
 
او ادام داد: اما در سال ۹۱ نیز همان ۲۸ درصد برای این بخش منظور شده که تاکنون این مبلغ به حساب دولت واریز نشده و قرار بر آن است که پس از بررسی‌های لازم و رسیدن به نتیجه قطعی به حساب دولت واریز شود.
 
سهامداران این شرکت از صبح فردا می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی برای دریافت سود خود به تمام شعب بانک ملت مراجعه کنند.
 
به گزارش ایسنا، پس از صحبت‌های صدوقی ترکیب تازه هیات مدیره حقوقی همراه اول نیز به اطلاع سهامداران رسیده و مورد تایید آن‌ها قرار گرفت. در ترکیب هیات مدیره حقوقی این شرکت که متشکل از هفت شرکت از جمله مخابرات ایران، مخابرات تهران و اصفهان است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.