سوریه عزتی مضاعف می‌یابند

جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار قائم مقام نخست وزیر سوریه در تهران، با راهبردی خواندن مناسبات ایران و سوریه، بر ضرورت گسترش روابط در حوزه‌های مختلف و آمادگی کشورمان برای حمایت بیش از پیش از ملت سوریه در برابر فشارهای خارجی تأکید کرد وگفت: ملت و دولت سوریه با عبور از این مرحله عزت و قدرتی مضاعف خواهند یافت.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سعید جلیلی با اشاره به حمایت مقتدرانه سوریه از مردم فلسطین در جنگ ۲۲ روزه غزه با وجود سکوت بسیاری از کشورهای عربی اظهار داشت: مردم منطقه باور نمی‌کنند که امریکا و کشورهایی که در تاریخ خود حتی یک انتخابات برگزار نکرده‌اند، امروز مدافع دموکراسی و حقوق ملتهای منطقه باشند.

وی افزود: فشارهایی که به سوریه وارد شده است اگر به دیکتاتورهای منطقه که با امریکا همراهی می‌کنند وارد شود، ظرف یک هفته ساقط می‌شوند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه گفت: پشتیبانی دولت و ملت سوریه از مقاومت در منطقه یک نمونه مثال‌زدنی است، به همین خاطر امروز هدف امریکا، صهیونیستها و تروریستها قرار گرفته‌اند.

عمر غلاونجی، قائم مقام نخست وزیر سوریه نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین تحولات میدانی سوریه، از حمایتهای بی‌شائبه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و مناسبات دو کشور را راهبردی و بلندمدت دانست.

وی افزود: تحریمها و فشارهای اقتصادی غرب برضد سوریه بیش از آنکه دولت سوریه را تحت فشار قرار دهد، ملت و قشرهای آسیب‌پذیر را تحت فشار قرار می دهد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.