سوریان:ادامه حضورم روی تشک کشتی مشخص نیست

به گزارش ایرنا، حمید سوریان شنبه شب در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران گفت : در بازیهای المپیک خدا و دعای خیر مردم کمک کرد تا کاروان ایران نتایج درخشانی را بدست آورند.

وی ادامه داد: با ادامه همین روند می توانیم، در المپیک بعدی نتایج بسیار درخشان تری کسب کنیم و نام ایران همچنان پرافتخار نگهداریم.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک درخصوص برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان گفت: فکر نمی کردیم این مراسم بااین سرعت برگزار شود و جای تشکر دارد که رییس جمهور و مسئولان ورزش کشور تا این حد به فکر ما هستند.

وی تصریح کرد: عملکرد درخشان ورزشکاران ایرانی در المپیک از هر چیزی زیبا تر بود و فکر می کنم این عملکرد با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی درخصوص کمک خود به زلزله زدگان، اظهار داشت: کمک هایی را جمع کرده ایم که روز یکشنبه شخصا به این مناطق می روم تا کمک ها را تقدیم هموطنان عزیز کنم.

سوریان خاطرنشان کرد: ۵ میلیارد ریال به غیر از سایر کمک ها توانستیم با کمک علیرضا دبیر ازبازاریان جمع آوری کنیم که این هم تقدیم عزیزان زلزله زده می شود.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک در خصوص اینکه آیا همچنان در کشتی حضور خواهد داشت، گفت: این مساله هنوزمشخص نیست وباید با بعضی بزرگان که برای آنها احترام زیادی قایل هستم مشورت کنم.

سوریان در خصوص محمد بنا، اظهار داشت: بنا برای من فقط یک مربی نیست و او تجربیات مهمی را در اختیار من قرار داده و به معنای واقعی یک معلم اخلاق است.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۹۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.