سوزوکی در آستانه قله ۸۰ میلیون تومانی ؛ مگان ترمز گرفت

چکیده: در هفته ای که گذشت بازار خودروهای داخلی باز هم نوسان قیمت را تجربه کرد.

بر اساس آنچه فعالان بازار گفته اند خودروی ۲۰۶ در مدل تیپ دوم خود که هفته گذشته افزایش صعودی قیمت آن متوقف شده بود با افزایش قیمت های گذشته ای که داشته، ۲۲ میلیون تومان به فروش می رسد.
همچنین تیپ ۶ نیز که از افزایش قیمت‌ها در امان نبوده، هم اکنون ۳۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در بین دیگر مدل‌های ۲۰۶، صندوق دارها نیز رشد قیمت را تجربه کرده‌اند، به نحوی که ساده‌ترین مدل آنها به نام V20 قیمتی برابر با ۲۲ میلیون تومان دارد. ۲۰۶ مدل V8 هم از قیمتی معادل ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برخوردار است که این موضوع از رشد قیمت یک و نیم میلیونی آن حکایت می‌کند. مدل V9 نیز که خودرویی دنده اتومات به شمار می‌رود، در حال حاضر ۳۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
پژو ۲۰۷ نیز گرانی را تجربه کرده است. این محصول هم اکنون ۳۶ میلیون تومان در مدل اتومات قیمت دارد.
اما در بین دیگر محصولات ایران خودرو، در حال حاضر پژو ۴۰۵ دوگانه سوز قیمتی برابر با ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دارد و این موضوع نشان می‌دهد ۴۰۵ نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. این خودرو همچنین در مدل SLX قیمتی برابر با ۱۸ میلیون تومان دارد. از بازار پارس نیز خبر می‌رسد قیمت مدل بنزینی آن به ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و مدل دوگانه این خودرو نیز ۲۵۰ هزار تومان گران‌تر خرید و فروش می‌شود. در بین مدل‌های سمند نیز در حال حاضر سمند SE با افزایش قیمت روبه‌رو شده و هم اکنون ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود و این نشان دهنده رشد قیمت نیم میلیون تومانی SE است.
اما سوزوکی گرندویتارا همچنان قیمت صعودی دارد. خودرویی که چیزی نمانده قله ۸۰ میلیون تومان را نیز فتح کند.به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، ویتارا در مدل کلاس ۸ و اتومات خود قیمتی برابر با ۷۹ میلیون تومان دارد که این موضوع از رشد قیمت شش میلیونی آن حکایت می‌کند. این خودرو در مدل دنده‌ای نیز ۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رود. تندر-۹۰ باز هم افزایش قیمت را در هفته گذشته تجربه کرد و از مرز ۲۳ میلیون تومان رد شد. در حال حاضر تندر ایران خودرو در مدل E2 قیمتی برابر با ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد و همتای پارس خودرویی آن ۷۰۰ هزار تومان گران‌تر به فروش می‌رسد. تندر E1 نیز قیمتی برابر با ۲۰ میلیون تومان را داراست.
در بین دیگر خودروهای داخلی، این هفته مگان ترمز گرفت و در همان قیمت قبلی خود باقی ماند. مگان هم اکنون در مدل اتومات و ۲۰۰۰ سی‌سی خود قیمتی برابر با ۵۱ میلیون تومان دارد. ماکسیما نیز قیمت خود را در هفته گذشته حفظ کرد و بالا و پایین نشد. این خودرو هم اکنون ۷۲ میلیون تومان قیمت دارد.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.