سومین نشست«بهداشت نوازنده» در ارسباران برگزار می شود

در پانزدهمین نشست باشگاه موسیقی تهران، سومین نشست «بهداشت نوازنده» با حضور محمد عبدلی و انسیه زیدی پنجشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۹ در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می¬شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، در این نشست محمد عبدلی و انسیه زیدی از مولفین کتاب ارزشمند «بهداشت نوازنده» درباره موضوعاتی چون بررسی وضعیت عمومی بدن، ایستادن، نشستن، تمرین های تخصصی دست و … بحث و بررسی می کنند. 

نوازندگان برای اعتلای سطح نوازندگی موظف به شناخت ساختار بدن و توجه به علایم و هشدارهای وارده از سوی اعضای مختلف بدن خویش هستند چرا که بسیاری از بیماری ها با علائمی ابتدایی در مراحل اولیه به سهولت قابل پیشگیری و درمان است و در بسیاری از موارد با تغییر وضعیت و اصلاح حرکات می توان از پیشرفت این گونه بیماری ها جلوگیری کرد.

باشگاه موسیقی تهران عنوان برنامه ای است که تاکنون نشست های تخصصی موسیقی ، برزگداشت هنرمندان برجسته کشور در عرصه موسیقی، رونمایی و نقد آلبوم های موسیقی و …  را در فرهنگسرای ارسباران برگزار کرده است.

علاقمندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸تماس بگیرند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.