سومین اجلاس ملی دریای خزر در مهرماه برگزار می‌شود/حضور “ظریف” در این اجلاس

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری سومین اجلاس ملی دریای خزر در مهرماه جاری خبر داد و گفت: این اجلاس به احتمال زیاد در استان گلستان و با حضور وزیر امورخارجه و کلیه نهادهای زیربطی که در کشور با مسئله دریا و به خصوص دریای خزر سر و کار دارند برگزار خواهد شد.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری سومین اجلاس ملی دریای خزر در دهه سوم مهرماه جاری خبر داد و گفت: به دلیل حساسیت مسئله دریای خزر، کمیسیون امنیت ملی سعی کرده علاوه بر سایر نهادهای متولی نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشد لذا با تشکیل کارگروه ویژه‌ای در این کمیسیون تحولات مربوط به خزر را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: این اجلاس به احتمال زیاد در استان گلستان و با حضور وزیر امورخارجه، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و کلیه نهادهای زیربطی که در کشور با  مسئله دریا و به خصوص دریای خزر سر و کار دارند همچون سازمان کشتیرانی، سازمان محیط زیست، وزارت راه، سازمان بنادر و حمل و نقل، وزارت نفت و…  برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان ساخت: هدف اصلی برگزاری این اجلاس پیگیری مسائل مربوط به حوزه دریای خزر است چرا که به باور ما موضوع خزر بخشی از هویت ملی و حقوقی کشور و ملت ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.