سومین جشنواره وبلاگ های بانکی ایران برگزارمی شود

۱۳م آذر ،

سومین جشنواره وبلاگ های بانکی ایران برگزارمی شود | چاپ |
دوشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۲:۰۴

بینا- به مدد الطاف الهی سومین جشنواره وبلاگهای بانکی ایران با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی ایران به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارتهای دیجیتالی در جهت نیل به الگوی شهروند الکترونیک و آموزش و بهره برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در سه بخش:
۱- وبلاگهای رسمی یا غیر رسمی بانکهای دولتی و خصوصی ایران
۲- وبلاگهای کارکنان بانکهای دولتی و خصوصی ایران
۳-وبلاگهای عمومی که دارای پست وبلاگی در حوزه بانکی باشند
برگزار می گردد .
در هر یک از بخش های مذکور به حائزین رتبه های اول تا سوم جوایز نفیسی از سوی دبیرخانه جشنواره مستقر در بانک ملی ایران اهدا خواهد شد .
مهلت ارسال آثار : پایان روز جمعه ۱۵ دیماه سال می باشد.
تاریخ مراسم اختتامیه: ۲۷ دی ماه سال می باشد

گفتنی است:دومین دوره گردهمایی و تبادل اطلاعات وبلاگ نویسان بانکی با حضور آقایان حسین زاده عضو هیأت مدیره، دکتر صدر مشاور بانک، دکتر ضیائی پرور از اساتید دانشگاه و مشاور بانک در حوزه روابط عمومی، دکتر افشار معاون اداره کل روابط عمومی و بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان حوزه وبلاگ نویسی در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر برگزار شد.
در این نشست که از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه سیزدهم آذر ماه جاری آغاز شد، در بخش اول برنامه ها آقای دکتر افشار گزارشی از مراحل پیشرفت وبلاگ نویسی در بانک، اهداف آتی و برگزاری جشنواره وبلاگ نویسان ارائه نمودند. همچنین آقای دکتر ضیائی پرور نیز درخصوص مباحث آموزشی و تربیت مدرس وبلاگ نویسی به ایراد سخن پرداختند.

 


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.