سومین دوره قرعه کشی جشنواره عید تا عید بانک صادرات ایران برگزارشد

۲۰فروردین۱۳،

سومین دوره قرعه کشی جشنواره عید تا عید بانک صادرات ایران برگزارشد | چاپ |
سه شنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۴:۲۵

بینا- سومین دوره قرعه کشی جشنواره عید تا عید ویژه پذیرندگان دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تقدیر از پذیرندگان روز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه سالجاری برگزار شد.
به گزارش بینا ، این بانک در پاسخ به اعتماد و همراهی مشتریان، جشنواره عید تا عید (از میلاد پیامبر اکرم (ص) تا میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)) را به منظور اعطاء تسهیلات ویژه و جوایز ارزنده به پذیرندگان فعال دارای حساب در بانک صادرات ایران و متصل به پایانه های فروش را از ۱۰ اسفند ماه سال ۹۱ تا ۱۰ فروردین ماه سال ۹۲ به اجرا در آورده و در این راستا سومین دوره قرعه کشی را در ۲۰ فروردین برگزار کرد و مبلغ ۱۳٫۰۸۱٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیارد ریال برای تعداد ۱۸۴۱ برنده تعیین و فهرست آنها در وب سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir درج شده است.
گفتنی است در دوره های اول و دوم قرعه کشی تعداد ۳۸۲۲ برنده اعلام و مبلغ ۲۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به حساب برندگان واریز نموده است.
همچنین بر اساس طرح یاد شده، پذیرندگان بر مبنای شاخص­های مربوط به معدل ماهیانه مانده حساب حاصل از تراکنش های بر روی پایانه فروش ارزیابی و با توجه به امتیاز به دست آمده در یکی از ۹ دامنه امتیاز رتبه بندی و بر حسب آن از تسهیلات و جوایز ویژه بهره مند خواهند شد.
شایان ذکر است این بانک با هدف قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان طی این طرح به پذیرندگان تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعطا خواهد نمود و متقاضیان لازم است جهت استفاده از تسهیلات اعطای حداقل در ۳ ماه متوالی ۳۰ امتیاز لازم کسب نمایند. در ضمن پذیرندگانی که امتیاز مطلوب را کسب نمایند می توانند حداکثر ۵ نفر را جهت دریافت تسهیلات در قالب طرح مبین شامل: خرید کالا، خرید خودرو و جعاله تعمیرات مسکن به بانک معرفی نمایند.
لازم به توضیح است بانک صادرات به منظور توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در جشنواره بهاره که قرعه کشی آن در تاریخ۷/۲/۹۲ برگزار خواهد شد جوایز ارزنده‌ای از جمله ۵ دستگاه تندر ۹۰ و جوایز نقدی دیگر به دارندگان کلیه کارتهای عضو شتاب که خرید شان را از طریق پایانه های فروش متصل به حسابهای بانک صادرات انجام دهند اهدا خواهد کرد.
بر اساس این گزارش مشتریان و پذیرندگان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از فهرست پذیرندگان برنده شده در اولین و دومین دوره قرعه کشی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.