سومین روز مقاومت با استقبال “بدرقه” شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گزارش روز سوم پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت/

روز سوم جشنواره موسیقی مقاومت با شور و هیجان و انرژی جمعیت حاضر در برج میلاد آغاز و طبق روال روزهای دیگر نشست رونمایی از آلبوم «بدرقه» با حضور عوامل آن در گالری سازه راس برگزار شد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، عبدالجبارکاکایی و مهدی عباسی به عنوان عوامل این آلبوم میزبان حضور یافتند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند تا اولین برنامه روز سوم را به نام خود رقم بزنند.

ساعت ۳۰/۱۸ در سالن ۴ گروه «هرای» به سرپرستی نسترن ابوالحسن زاده‌قوچانی برای علاقه مندان به موسیقی سنتی و موسیقی محلی خراسان به اجرا در آمد که هر چند در سالن کوچکی برگزار شد، اما همان سالن کوچک نیز با استقبال خوبی مواجه شده بود تا گروه هرای را به خوبی بدرقه کند.

در سالن شماره ۵ اما گروه دیگری به نام «چکاد دزفول» به سرپرستی علی موحدی‌راد در سالن شماره۵ بخش مسابقه موسیقی ایرانی را برگزار کردند. در بخش مسابقه آواز جمعی نیز گروه کُر آوای باران به سرپرستی سارا جلایی و گروه آوای سونات به سرپرستی محسن بافنده در سالن شماره ۴به اجرا پرداختند.

در ادامه برنامه روز سوم، در محوطه باز برج میلاد طبق برنامه ریزی قبلی، ساعت۲۰ در فضای باز برج میلاد تهران جنگ «آوای افلاکیان» آغاز شد که در آغاز این جنگ ارکستر نظامی دانشگاه علوم انتظامی و ارکستر نیروی دریایی آجا، آغازگر اجرای برنامه کردند. بخش مسابقه موسیقی روز سوم نیز در این برگزار شد. کیا کلهری و کسرا عزیزا به روی صحنه رفتند و با اجرای برنامه خود به رقابت پرداختند.

در سالن برج میلاد نیز راس ساعت ۱۸گروه ترکیبی پاپ متشکل از مرتضی پاشایی، محمد علیزاده، ایلیا منفرد، مهدی یراحی و مهدی یغمایی اجرا و سئانس دوم این کنسرت نیز ساعت ۳۰/۲۲ برگزار شد.

در سومین روز پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت؛ قرار بود حاج صادق آهنگران حضور داشته باشد اما به سبب عدم حضور وی امیرعباس گلاب با گروه خود برنامه اش را اجرا کرد و توانست جمع بسیاری را مخاطب خود کند. گلاب در بخش گروه‌های رقابتی موسیقی روز برنامه خود را اجرا کرد.

پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار ‌شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس www.defencemusic.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.