سومین مناظره کاندیداها تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود/کاندیداها وارد صدا و سیما شدند

۱۶خردادماه،

به گزارش خبرنگار مهر، دو مناظره قبلی کاندیدها که جمعه ۱۰ خرداد و چهارشنبه ۱۵ خرداد برگزار شد به موضوعات اقتصادی و فرهنگی اختصاص داشت و مناظره امروز نیز در حوزه سیاسی بین کاندیداها برگزار خواهد شد.

محمد غرضی، سعید جلیلی و محمدرضا عارف و غلامعلی حداد عادل تا کنون برای شرکت در سومین مناظره انتخاباتی وارد صدا و سیما شده اند.

محمد غرضی پس از ورود به صدا و سما در پاسخ به سوالی که سیاست داخلی و خارجی چیست گفت: سیاست داخلی کسب رضایت مردم و سیاست خارجی انعکاس استعداد داخلی است.

وی افزود: من از بطن انقلاب هستم و مسیر انقلاب را ادامه می دهم و از صحنه انتخابات کنار نمی کشم نه اصول گرا هستم نه اصلاح طلب بلکه از متن مردم هستم

غرضی در پاسخ به سوالی که فکر می کنید مناظره امروز چگونه خواهد بود پاسخ داد: امیدوارم داغ و چالشی باشد و هر کس هر موضوعی که مهم است مطرح کند تا چالشی شود.

همچنین سعید جلیلی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: من کاندیداای دولت نیستم و تعلق من به نظام, اسلام و رهبری است.

 جلیلی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگر  در این باره چرا رسانه های خارجی در انتخابات ایران منفی بافی می کنند گفت: برای اینکه انتخابات ایران مظهر اقتدار ملی است و به خاطر اینکه آنها از اقتدار ایران خوششان نمی آید دوست ندارند که این انتخابات به خوبی برگزار شود.

 عارف  نیزدر مصاحبه با خبرنگاران در خصوص سیاست خارجی گفت: در سیاست خارجی من بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می کنم

 عارف همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت آقایان خاتمی و هاشمی از وی گفت: فعلاً هیچ حمایتی از هیچ فردی نشده و من با این دو نفر در تماس هستم و از پیشنهاد های آنها استفاده می کنم.

 حداد عادل نیز در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نقطه قوت شما چیست گفت: من قول می دهم که اگر رئیس جمهور شدم به مردم دروغ نگویم.

علی اکبر ولایتی نیز دقایقی قبل وارد صداو سیما شد و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: من با توکل به خدا و با تکیه بر مردم پا به صحنه رقابت انتخاباتی گذاشته ام.

حسن روحانی نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری نیز برای شرکت در مناظره انتخاباتی وارد سازمان صداوسیما شد.

محمدباقر قالیباف هم لحظاتی قبل وارد رسانه ملی شد.

محسن رضایی هشتمین نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز وارد سازمان صداو سیما شد.

ادامه دارد…


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.