سومین نشست سیاستگذاری مجموعه سعدآباد برگزار شد

جلسه سیاستگذاری مجموعه سعدآباد با حضور مدیر ،مسئولین موزه ها و واحدها و امنای اموال این مجموعه در سالن اجتماعات کاخ ملت سعدآباد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از  روابط عمومی مجموعه سعدآباد،علی عبداله نژاد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان پرتلاش  مجموعه سعدآباد  در به ثمر رساندن اهداف و برنامه های فرهنگی و موزه ای و عملیات عمرانی مجموعه، گفت: از ابتدای سال جاری تلاش ما بیشتر بر مرمت، احیاء و ساماندهی بناهای این مجموعه معطوف بوده و هم اکنون بیش از نیمی از برنامه های مذکور محقق گردیده و مابقی نیز در حال اجراست.
معاون توسعه مدیریت سازمان و مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با بیان اینکه پس از انجام عملیات بازسازی و ساماندهی ساختمانها ،فاز جدیدی در مجموعه سعدآباد آغاز می شود افزود: بعد از این مراحل، مسئولین باید به فعالیتهای جانبی موزه ها از جمله  امور  نمایشگاهی و فرهنگی موزه ها بیشتر توجه نموده و کارهای پژوهشی و نرم افزاری نیز مورد بررسی قرار گیرد.
مهندس عبداله نژاد، در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم ‌تعهد در تهران اشاره کرد و افزود: میزبانی شایسته، باکیفیت و در شان کشور ایران از سران کشورهای غیرمتعهد بدون هیچ گونه حاشیه ای برگزار شد و این موضوع همه دشمنان کشور ایران را در سکوت فرو برد و باعث سربلندی ایران و ایرانیان شد.
در ادامه نشست مسئول واحد برنامه ریزی و پژوهش مجموعه سعدآباد نیز به ارائه دستور جلسه شورای سیاستگذاری پرداخت.
رزیتا صالحی نظامی اظهار داشت: ایجاد مرکز برنامه ریزی هدفمند کودکان و نوجوانان ،اجرای طرح کنترل کیفی موزه ها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت از مهمترین فعالیتهایی است که توسط کارشناسان مربوطه با جدیت در حال پیگیری و اجرا می باشد.
در ادامه این جلسه نیز کارشناسان مذکور به ارائه گزارشی در خصوص روند و پیشرفت طرح های مورد اشاره پرداختند.
همچنین موضوعاتی از قبیل برنامه ریزی، ساماندهی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز موزه ها، پشتیبانی اطلاعات ، تحول امور اداری و رضایت شغلی کارمندان و ….مورد بحث و بررسی قرار گرفت./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.