سومین کنفرانس “مدیریت اجرایی” فردا با سخنرانی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افتتاح می شود

سومین کنفرانس مدیریت اجرائی فردا دوشنبه ۲۴ مهرماه با سخنرانی دکتر اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افتتاح می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ج.ا.ا. وی در افتتاحیه کنفرانس با موضوع “نقش آینده نگاری راهبردی در تحقق اهداف سند چشم انداز” سخنرانی می کند.
آینده نگاری و مدیریت آینده؛ مدیریت تکنولوژی، نوآوری و تحقیق و توسعه؛ مدیریت تعالی، توسعه و شایستگی های آینده؛ ساختارهای سازمانی آینده؛ تصمیم سازی و آینده پژوهی؛ تولید ملی و تجاری سازی ایده ها؛ مدیریت استراتژیک و رهبری تحول؛ فرصت ها و چالش های مدیریت اجرایی تا ایران ۱۴۰۴ ؛ مدیریت اجرایی و نقش آفرینی در سیاست های کلان کشور و مدیریت فرهنگ در سازمان های آینده از جمله محورهای اصلی کنفرانس است.
این کنفرانس که با دبیری دکتر مهدی الوانی چهره ماندگار مدیریت ایران و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی و برخی دیگر از دانشگاه ها و موسسات علمی و پژوهشی کشور برگزار می شود، دو روز ادامه خواهد داشت. گفتنی است سخنرانی افتتاحیه اجلاس ساعت ۹ صبح در سالن همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.