سوم آبان ماه برگزار می شود؛ پنجمین گردهمایی خودروهایی کلاسیک در بوستان ولایت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

سوم آبان ماه برگزار می شود؛ پنجمین گردهمایی خودروهایی کلاسیک در بوستان ولایت

سوم آبان ماه برگزار می شود؛
پنجمین گردهمایی خودروهایی کلاسیک در بوستان ولایت

ممتازنیوز: مسئول برگزاری گردهمایی خودروهای کلاسیک از برگزاری پنجمین دوره گردهمایی این خودروها در بوستان ولایت خبر داد.

افشین رجبی نسب در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: این دومین بار است که گردهمایی خودروهای کلاسیک در بوستان ولایت برگزار می شود اما به طور کلی پنجمین دوره آن است.
وی در ادامه تصریح کرد: این گردهمایی ها از سال ۹۰ آغاز شده و هدف ما از این کار نمایش برترین های خودروهای کلاسیک و خاص و آشنایی هرچه بیشتر جوانان با این خودروها بوده است.
رجبی نسب عنوان کرد: تا کنون استقبال خوبی از گردهمایی های خوروهای کلاسیک به عمل آمده و همه می دانند که این خودروها چه قدمتی دارند و قیمت آنها چقدر است.
وی همچنین اظهار داشت: هر سال دو گردهمایی به فاصله شش ماه از یکدیگر برگزار می شود که در دوره قبل حدود ۲۰۰ خودرو کلاسیک را به معرض نمایش گذاشتیم.
رجبی نسب تأکید کرد: در بین خودروهای کلاسیک آلمانی ها و به خصوص خودرو بنز از دیگر خودروها گران تر است و قدیمی ترین خودرو نیز یک دستگاه بنز است که سال ۱۹۴۳ تولید شده و جنس آن تماماً از چوب است.
وی متذکر شد: برای برگزاری این گردهمایی ها برنامه خاصی نداریم زیرا تمام هزینه آن که بسیار سنگین است را خودمان پرداخت می کنیم به عنوان مثال در این دوره تنها برای اجاره پارکینگ سه میلیون تومان پرداخت کردیم.
رجبی نسب در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از گردهمایی روز جمعه مورخ سوم آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و در پارکینگ شهربانو بوستان ولایت برگزار می شود.
علاقه مندان و صاحبان کلیه خودروهای کلاسیک می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این همایش با اعضاء کمیته برگزاری با تلفنهای زیر تماس بگیرند:
افشین رجبی نسب ۰۹۱۲۱۰۰۳۴۰۰ / مجید فاطمی ۰۹۱۲۲۲۴۴۸۶۴ / علی مقدم ۰۹۱۲۱۱۳۸۸۷۰


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.