سونی از بازار دستگاههای سطح پایین خارج میشود

ممتازنیوز:

شرکت سونی یکی از شرکت هایی است که بعد از سامسونگ و اپل در تلاش برای رسیدن به رتبه سوم در زمینه عرضه اسمارت فون در سطح دنیاست. خبر می رسد که این شرکت هم همانند دیگر تولید کننده اسمارت فون یعنی HTC ممکن است تولید و عرضه اسمارت فون های low-end را رها نموده و در واقع تمرکز خود را از روی این گونه دستگاهها بردارد.

شرکت HTC این ادعای خود را در ماه June مطرح کرد و اعلام نمود که آنها تمرکز خود را از روی دستگاههای low-end برداشته و سعی دارند تا تمرکز بیشتری برروی دستگاههای سطح بالا قرار دهند، سیاستی که هنوز برای اچ تی سی جواب نداده و ماه هنوز شاهد کم شدن سهم بازار این شرکت هستیم.

حال Stephen Sneeden مدیر بازاریابی اکسپریای سونی، اتخاذ سیاستی مشابه از سوی این شرکت را مطرح کرده است. او به CNET می گوید:

ما آماده عرضه اسمارت فون های سطح بالا هستیم و منطقی است که پس از آن ما در سطح اسمارت فون های سطح پایین سهم خود را کاهش دهیم.

ظاهرا شرکت سونی اتخاذ این سیاست را بهترین راه برای نزدیک کردن خود به شرکت های اپل و سامسونگ می داند، یعنی تمرکز بر روی پرچمدارها و اسمارتفون های سطح متوسط و رها کردن دستگاههای سطح پایین. نظر و تحلیل شما در این زمینه چیست؟ آیا اتخاذ این سیاست از سوی شرکت سونی می تواند در نهایت به سود این شرکت تمام شود.

cnet


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.