سونی از سه تبلت، یک عینک ۳D، یک تلویزیون جدید و اکسپریا TX رونمایی کرد

سونی از سه تبلت، یک عینک ۳D، یک تلویزیون جدید و اکسپریا TX رونمایی کرد

شرکت سونی در اولین روز از نمایشگاه IFA از جدیدترین تکنولوژی‌های خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا در اولین روز از نمایشگاه IFA برلین، شرکت سونی یکی از پرکارترین شرکت‌ها بود و از چندین دستگاه الکترونیکی خود رونمایی کرد که در این مطلب به آنها اشاره می‌کنیم.

سونی Vaio Duo Slider

mw-630-viao-duo.jpg

شرکت سونی به طراحی‌های خلاقانه معروف است و بسیاری از محصولات پیشین این شرکت نیز چنین ویژگی را به همراه داشتند. این شرکت در جریان نمایشگاه IFA از اولترابوک جدید خود رونمایی کرد که حالت کشویی داشته و در نگاه اول همانند یک تبلت است. اما اگر بخش رویی این تبلت را به حالت کشویی حرکت دهید صفحه کلیدی را مشاهده خواهید کرد که این تبلت را به یک نوت‌بوک تبدیل می‌کند. این دستگاه جدید سونی از سیستم عامل ویندوز ۸ استفاده می‌کند.

تبلت Xperia S

این تبلت نیز از همان طراحی تبلت S برخوردار است اما گفته می‌شود این تبلت قدرتمندترین تبلت مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که سونی تاکنون تولید کرده است. این تبلت از صفحه نمایش ۹٫۴ اینچی برخوردار بوده، بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. گفته می‌شود که این تبلت جدید رقیب جدی برای آیپد به شمار می‌رود.

عینک سه بعدی HMZ-T2

این عینک تجربه جدیدی از تماشای تصاویر سه بعدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با این عینک که در واقع یک هدست جامع است شما می‌توانید تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌های ۳ و ۲ بعدی را تماشا کنید و از تماشای آن لذت ببرید. در این عینک برای جلوگیری از تنبلی چشم سیستمی تعبیه شده است که می‌تواند به طور خودکار خروجی رنگ خود را تنظیم کند.

تلویزیون ۸۴ اینچی براویا ۴K

در تولید این تلویزیون از آخرین دستاوردهای مهندسان سونی در زمینه صفحه‌های نمایشی بهره گرفته شده است و حاصل کار تلویزیونی است که شما را با دنیای رنگ‌ها و تصاویر زیبا آشنا می‌کند. رزولوشن این تلویزیون جدید ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل اعلام شده است که دو برابر صفحه نمایش‌های باکیفیت HD است.

کامپیوتر شخصی Vaio Tap 20

شرکت سونی علاوه بر عرضه تبلت جدید Vaio Duo Slider تصمیم گرفته است تا تبلت سری Vaio خود را با ارائه این تبلت جدید به‌روز کند. این کامپیوتر نیز از سیستم عامل ویندوز ۸ برخوردار است و برای آن صفحه نمایش ۲۰ اینچی در نظر گرفته شده است. کیفیت صفحه نمایش آن هم ۹۶۰ در ۶۴۰ پیکسل اعلام شده است.

سونی Xperia TX

سونی Xperia TX جدیدترین تلفن همراه هوشمند این شرکت است که تحت سیستم عامل اندروید ۴٫۰ Ice Cream Sandwich کار می‌کند. این تلفن همراه صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی داشته و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی آن نصب شده است. هنوز سونی در خصوص بهای این محصول جدید و زمان عرضه آن به بازار اظهار نظری نکرده است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.