سونی درحال کار برروی لنز دوربین گیره ای F/1.8 با سنسور ۲۰MP مخصوص اسمارتفون ها

ممتازنیوز:

مدتی است که بحث حضور کمرافون ها در بازار شنیده می شود و این دستگاهها روز به روز بر معروفیتشان افزوده می شود. اخیرا در این بخش، اسمارت فون ها یا کمرافون هایی چون گلکسی اس ۴ زوم و لومیا ۱۰۲۰ با دوربین هایی عالی معرفی شده اند، محصولاتی که نسبت به اسمارت فون ها دارای دوربین بسیار بهتری هستند. اما براساس گزارشی که Sony Alpha Rumors منتشر نموده شاید تحول بزرگ بعدی که در دنیای عکاسی با موبایل بوجود می آید توسط شرکت سونی باشد.

اعلام شده که این کمپانی ژاپنی در حال کار برروی یک نوع لوازم جانبی مخصوص اسمارت فون ها با نام “lens camera” است. این لوازم جانبی خارجی دارای یک سنسور ۱ اینچی ۲۰.۲ مگاپیکسلی Exmor R و لنز f/1.8 Carl Zeiess است که می تواند به اسمارت فون متصل شود. استفاده از این محصول برای زمان هایی است که کاربر نیاز به گرفتن تصاویر با کیفیت و وضوحی بالاتر دارد. این ماژول شبیه به چیزی است که برروی دوربین RX 100MII سونی وجود دارد.

1

علاوه بر این، شایعه شده که “lens camera” دارای باتری، NFC و وای فای هم می باشد. این محصول هم می تواند برروی اسمارت فون های مختلف قرار گیرد و هم می تواند بطور جداگانه بعنوان یک منظره یاب استفاده شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این نوع لوازم جانبی مخصوص اسمارت فون منتشر نشده است.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.