سونی سومین تولیدکننده برتر تلفن‌همراه در جهان می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گروه Mobile Communications سونی که وظیفه تولید گوشی‌های هوشمند و خدمات موبایلی این شرکت ژاپنی را برعهده دارد، در نظر گرفته است با رشد ۲۰ درصدی تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی به سومین تولیدکننده برتر تلفن‌همراه در جهان تبدیل شود.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "دنیس ون شای"(Dennis Van Schie) مدیر فروش و بازاریابی این گروه به روزنامه وال‌استریت ژورنال توضیح داد که شرکت سونی بر اساس آخرین تصمیمات خود در آینده نزدیک به این مهم دست میابد.
 
گروه تولیدکننده تلفن‌های همراه سونی هم‌اکنون ۷ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد و با محصولات تازهی که کیفیت آن‌ها نسبت به قبل بسیار افزایش یافته، طی ماه‌های اخیر سعی کرده است محبوبیت بیشتری نزد کاربران جهانی کسب کند.
 
این طور که شای به عنوان یکی از مدیران ارشد سونی توضیح داده است، این شرکت با خرید سهم اریکسون از شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه Sony Ericsson هم‌اکنون می‌کوشد موقعیت خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ارتقا دهد و با افزایش کیفیت فناوری‌ها، ابزارها، خدمات و سخت‌افزارهای خود بتوانند محبوبیت بیشتری نزد کاربران جهانی کسب کنند.
 
دنیس همچنین توضیح که مرکز تولید گیرنده‌های تلویزیونی سونی هم‌اکنون همکاری‌های نزدیکی را با گروه تولیدکننده تلفن‌های همراه این شرکت آغاز کرده است تا بر اساس آن بهترین فناوری‌های تصویری در نسل تازه نمایشگرهای همراه سونی مورد استفاده قرار گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.