سونی پاسخ مایکروسافت را داد : PS4 سه مزیت دارد که xbox one ندارد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بعد از آن که طی این مدت مایکروسافت حسابی از کنسول خود یعنی Xbox One در برابر ps4 دفاع کرد

بعد از آن که طی این مدت مایکروسافت حسابی از کنسول خود یعنی Xbox One در برابر ps4 دفاع کرد،می توانستیم حدس بزنیم که سونی نیز پاسخی برای مایکروسافت داشته باشد و حال این شرکت به تشریح سه مزیت برتری که کنسول ps4 نسبت به Xbox One دارد ( از جمله قوی تر بودن کنسول  ps4 ) پرداخته است.

به تازگی جک ترتون از سونی در مصاحبه ای با فاکس نیوز توضیح داده است که چگونه پیش فروش کنسول ps4 به سقف رسیده است.

او در این مورد می گوید :

این همه چیزی است که می توانیم تولید کنیم، ما می خواهیم مطمئن شویم که مصرف کنندگان فرصتی برای خرید ps4 در ۱۵ نوامبر و در تعطیلات داشته باشند. بنابر این ما در حال حفظ بعضی از موجودی هایمان هستیم تا مطمئن بشویم که مردم فرصتی برای خرید این کنسول در روز اول انتشار یافتن داشته باشند. و خبر خوب نیز این است که بازده تولید هم فوق العاده بوده است و پس بنابر این و با چنین مقدار بسیاری، ما بزرگ ترین راه اندازی یک کنسول را تا به حال خواهیم داشت.

سپس هنگامی که بحث به رقابت فشرده بین ps4 و Xbox One کشیده شد، ترتون به تفصیل ویژگی هایی از ps4 پرداخت که خبری از آن ها در xbox one نخواهد بود.

او اعلام کرده است :

سه مزیت مهم کنسول ما که در Xbox One وجود ندارد چنین است : ما قدرتمندترین کنسول بازار را داریم، ۱۰۰ دلار هم ارزان تر از کنسول رقیب ما است و از همه مهم تر، بزرگ ترین و متنوع ترین لاین آپ بازی های انحصاری را در میان دیگر پلتفرم ها خواهیم داشت. و این چیزیست که واقعا سبب فروش کنسول ما برای دراز مدت می گردد.

در نهایت ترتون اظهار داشته است :

بزرگ ترین در تاریخ، من نمی توانم که برای راه اندازی این کنسول در ماه نوامبر صبر کنم.

به هر حال روزی نیست که سونی و مایکروسافت به بحث های جالب خود علیه یکدیگر نپردازند و کنسول خودشان را برتر از دیگری نشان ندهند.

هر دو کنسول در ماه نوامبر عرضه می شوند.

 


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.