سونی Xperia Acro S در امریکا به فروش می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی سونی Xperia Acro S در ماه می پرده برداری شد و این گوشی بالاخره به بازار موبایل امریکا راه پیدا کرد. نسخه قفل باز شده است این گوشی هوشمند اکنون برای خرید در تمامی فروشگاه های رسمی سونی و فروشگاه های مجاز در سراسر امریکا موجود است و علاوه براین به صورت آن لاین نیز به فروش می رسد. قیمت گوشی Xperia Acro S در امریکا کمتر از ۶۵۰ دلار امریکا معادل ۵۰۰ یورو نیست. 

سونی Xperia Acro S در ماه جولای توسط FCC (اتحادیه ارتباطات فدرال) تایید شد اگرچه کمی طول کشید تا این کمپانی ژاپنی محصول خود را در امریکا عرضه کند.

سونی Xperia Acro S دارای نسخه ۴٫۰ آندروید (ICS) است و به تاییدیه IP67 که مقاومت در برابر گردوخاک و آب می باشد نیز مجهز است.

از سایر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلاش LED ، فیلمبرداری در وضوح Full HD (1080P) ، دوربین ثانویه ۱٫۳ مگاپیکسل برای مکالمه تصویری ، پردازنده دو هسته ای Qualcomm MSM8260 Snapdragon در ۱٫۵GHZ ، پردازنده گرافیک ۱۶GB ، Adreno 220 حافظه داخلی (۱۱GB در دسترس کاربر است) ، ۱GB RAM ، محل کارت حافظه MicroSD تا ۳۲GB ، صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ لمسی خازنی با نور زمینه LED و وضوح ۷۲۰ x 1280 پیکسل و ۱۶ میلیون رنگ ، تکنولوژی Bravia موبایل سونی و پوشش ضد خش اشاره کرد.


اخبار موبایل | GSMAria.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.