سوپراستاری که به خانه‌ها نمی‌آید/ پرفروش‌ترین عروسک سال گرفتار مشکلات مالی

نگاهی به عدم پخش ˝کلاه قرمزی˝ در نوروز ۹۲

هرساله در عید نوروز مجموعه کلاه قرمزی ازشبکه دو سیما پخش می شد و مخاطبان بزرگ و کوچک این برنامه همراه می شدند اما امسال به سبب مشکلات مالی این مجموع روی آنتن نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سینما خبرگزاری هنر، مجموع تلویزیونی کلاه قرمزی نزدیک دو سال است که هم زمان با بهار ۹۲ مهمان خانه های مردم ایران می گردد و در این دوسال توانسته است با مخاطبان نسل تازه کودک ارتباط برقرار کند.

مخاطبان اصلی این مجموعه کودکان سی ساله ای می باشند که وقتی کلاه قرمزی را می بینند تمام خاطرات دوران کودکی آنها برایشان تداعی می گردد. یکی از سبب های اصلی محبوبییت دوباره این کودکِ متولد دهه شصت حضور دوباره اش از دریچه تلویزیون بود. ایرج طهماسب و حمید جبلی با خلق کاراکترهای تازهی چون “ببعی” و “فامیل” دور توانستند “کلاه قرمزی” را به یکی از پربیننده ترین و پر مخاطب ترین برنامه های صدا و سیما در عید نوروز کنند.

امسال قرار است که به سبب مشکلات مادی این “کلاه قرمزی” مهمان خانه ها نباشد که این بدترین و تلخ ترین اتفاق برای مخطبان این عروسک محبوب است. مسئولان صدا و سیما باید تمهیداتی بیندیشند که این برنامه به آنتن نوروزی صدا و سیما برسد … عروسکی که در سینما بیشتر از سوپر استارهای سینمای ایران در میان مردم محبوب است و فیلم “کلاه قرمزی و بچه ننه” جزو پرفروشترین فیلم های سال ۹۱ است نوروز امسال در تلویزیون حاضر نمی شود …

فروزش: نباید کودکان نادیده گرفته شوند

ابراهیم فروزش در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ عدم پخش مجموعه کلاه قرمزی در تلویزیون گفت: موضوع اصلی و قابل بحث نادیده گرفتن شدن کودکانی می باشند که هرسال منتظر “کلاه قرمزی” می باشند. مخاطبان بزرگسال که برنامه های خود را داردند و با مجموعه های تلویزیونی سرگرم می باشند. سهم کودکان از برنامه های نوروزی صدا و سیما همین یک برنامه تلویزیونی بود که آن هم کنار گذاشته و کودکان انتظار می کشند برای تماشا برنامه ی محبوبشان که امسال پخش نمی شود و این موضوع لطمه بزرگی به کودکان وارد می کند.

فرحبخش: مردم منتظرند که “کلاه قرمزی” سر سفره آن ها حاضر شود

همچنین حسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ابراز کرد: “کلاه قرمزی” یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صدا و سیما است و باید مسئولین و سردمداران رسانه ملی به فکر تامین بودجه این برنامه باشند و منابع مالی آن را از قبل تامین می کردند. مخاطب اصلی این برنامه فقط کودکان نیستند و بزرگسالان هم با این برنامه همراه بودند و منتظرند که کلاه قرمزی سر سفره آنها حاضر شود و در عید نوروز مهمان خانه های مردم ایران باشد.

//ســام بهشتی//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.