سوپر استار سینمایی و همبازی جانی دپ شده ام / عکس

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان
سوپر استار سینمایی و همبازی جانی دپ شده ام

بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاترکه از امروز۲۳ مهرماه، نمایش «با جانی دپ در فتوشاپ» را درکافه تریای اصلی تئاتر شهراجرا میکند از تجربه های حضورخود دراین نمایش گفت.

حدیث میرامینی بازیگرسینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با خبرنگارتئاتر سینما پرس اظهار داشت: «با جانی دپ در فتوشاپ» عنوان نمایشی است که از امروز به کارگردانی سید علی هاشمی در کافه تریای اصلی تئاتر شهر با بازی ترانه کوهستانی، شکوفه هاشمیان ومن اجرا می شود.

این بازیگر افزود: قصه کلی نمایش در مورد دغدغه های بازیگری است که از زبان سه خانم در قشرهای مختلف بازیگری از قبیل تئاتر و سینما روایت می شود که من در این نمایش در نقش یک سوپراستار سینمایی که بعد از مدت ها وارد تئاتر می شود حضور می یابم، فضای داستان «با جانی دپ در فتوشاپ» رئال است.

وی تصریح کرد: حضوردر نمایش «با جانی دپ در فتوشاپ» تجربه ای متفاوت و شیرین برایم بود، من در رشته تئاتر تحصیل کرده ام اما فعالیت در کارهای تصویری موجب دوری من از این عرصه شده بود ، انرژی عجیبی ازحضورم در این نمایش به دست می آورم.

میر امینی در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه مند به ادامه فعالیت های خود در عرصه تئاتر هستید، عنوان کرد: به شدت علاقه مندم که تجربیات متفاوت تری را در حوزه تئاتر کسب کنم اما واکنش مردم برای من خیلی اهمیت دارد بنابراین تصمیم گیری در این رابطه را به پایان یافتن این نمایش ومشاهده واکنش های مخاطبانم مؤکول می کنم.
خبرگزاری سینمای ایران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۲۵ مهر  مشاهده : ۱۶   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.