“سیستم نرخ ارز رسمی واحد” پیشنهاد کمیسیون ویژه “حمایت از تولید” برای برون رفت از مشکلات ارزی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت و پیگیری بر اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: هفته آینده گزارش تفسیری عملکرد این کمیسیون در صحن علنی مجلس قرائت خواهد داشت.

حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از ارائه اولین گزارش تفسیری عملکرد کمیسیون ویژه “حمایت از تولیدملی و نظارت و پیگیری بر اصل ۴۴ قانون اساسی” iبه صحن علنی خبر داد و گفت: هفته آینده گزارش تفسیری عملکرد این کمیسیون در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

وی افزود: این کمیسیون iبه محض آغاز کار iبه صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده و حول اقتصاد مقاومتی و مشکلات ارزی کشور فعالیت می‌کند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت و پیگیری بر اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار داشت: ضمن ارائه گزارش تفسیری عملکرد، پیشنهاداتی نیز خواهیم داد که “سیستم نرخ ارز رسمی واحد” از مهم‌ترین پیشنهادات خواهد بود.

فولادگر تصریح کرد: حمایت از تولید، جلوگیری از نقدینگی بی‌رویه و تداخل مدیریتی و غیره از دیگر محورهای خواهد بود که مطرح خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ قانون اساسی، اصلاح قانون تعاون، ایجاد فضای کسب و کار از دیگر محورهای کاری این کمیسیون است.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.