سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در رادیو

۰۹ام بهمن ،

همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، شبکه‌های رادیویی اقدام به پوشش زنده و مستقیم رخدادهای این رویداد مهم هنری خواهند نمود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛”سینما سی و یک” عنوان برنامه‌ای از رادیو تهران است که در راستای اطلاع رسانی درست، شفاف و به موقع از رخداد فرهنگی جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اختصاص به این جشنواره دارد.

این برنامه از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ به صورت زنده از محل برگزاری این جشنواره در سالن همایش‌های برج میلاد آخرین رویدادها، خبرها و حاشیه های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را پوشش می دهد.

سینما سی و یک با رویکردی فرهنگی و هنری با محوریت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این رویداد، مصاحبه و گفت وگو با عوامل فیلم‌های منتخب قبل و بعد از نمایش، هنرمندان، بازیگران، کارگردان‌ها و البته منتقدان و داوران، شنوندگان رادیو تهران را با خود همراه خواهد کرد.

“سودای سیمرغ” در آوای رادیو گفتگو

ویژه برنامه “سودای سیمرغ” که به صورت زنده از برج میلاد روانه آنتن می‌شود، به انعکاس آخرین خبرها از جشنواره و همچنین در بخش های دیگر با دعوت از کارشناسان به نقد و بررسی فیلم های جشنواره همراه با عوامل فیلم می‌پردازد. “سودای سیمرغ” از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن هر روز ساعت۱۶:۳۰به سردبیری سیدافضل عبادی و تهیه کنندگی فرهاد دهنوی پخش می‌شود.

“نمای نزدیک” فیلم فجر در رادیو ایران

  “نمای نزدیک” نیز به پوشش جشنواره فیلم فجر می پردازد.افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر و ارائه آخرین اطلاعات و خبرها در خصوص این رویداد فرهنگی از مهمترین محورهای این برنامه است که از ۱۱ تا ۲۲ بهمن از ساعت ۲۳ به تهیه کنندگی مهدی ساعی پخش می شود و در روزهای ۱۱ و ۲۲ افتتاحیه و اختتامیه در ساعت های ۱۹و ۱۷:۳۰ پخش می شود.

“برداشت سی و یکم” رادیو فرهنگ از فیلم فجر

این برنامه که از دوازدهم بهمن از رادیو فرهنگ پخش می شود، به انعکاس خبرها و رویدادهای سی ویکمین جشنواره فیلم فجر اختصاص داشته و  مستقیم از محل تئاتر شهر و برج میلاد به گفتگو با هنرمندان و دست‌اندرکاران جشنواره فیلم فجر می پردازد. برداشت سی و یکم بصورت زنده از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش خواهد شد.

فیلم فجر به روایت “اقتصاد هنر” رادیو اقتصاد

برنامه اقتصاد هنر ویژه برنامه پوشش فیلم فجر از رادیو اقتصاد است که موضوع هنر را از منظر اقتصادی  مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه در نظر دارد همزمان با سی و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به ابعاد اقتصادی این جشنواره بپردازد. این برنامه به سردبیری فرزانه صادقیان و با حضور کارشناس مجری، آقای خیرخواه در روزهای پانزدهم، هفدهم و بیست و‌دوم بهمن از ساعت ۱۳:۱۵ تا ۱۴ به روی آنتن می رود.

“شب‌های نقره‌ای” رادیو جوان با فیلم فجر

گروه جوان و فرهنگ رادیو جوان با ویژه برنامه “شب های نقره ای”، به بازتاب رخدادهای سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی فریبرز گلبن  پخش خواهد شد. فرزاد حسنی، گوینده و مرسده بابایی، سردبیر شب‌های نقره‌ای می باشند.

سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در “استودیو ۸”

رادیو نمایش با تهیه برنامه “استودیو ۸” به صورت تخصصی به بررسی آثار مکتوب داستانی، نمایشی جشنواره فیلم فجر پرداخته و ذائقه مخاطب را علاوه بر تفنن و طنز با تخصصی بودن مفاهیم آشنا می سازد. همچنین این برنامه با دعوت از کارشناسان عرصه فیلم و هنرمندان به آثار اجرایی در سی ویکمین جشنواره فیلم فجر می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری مارال دوستی، اجرای وحید رونقی و معصومه نورزاد و گزارشگری غزل نهانی هر روز ساعت ۱۶ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.