سپاهان با گلباران گسترش فولاد صدرنشین شد/صبا و سایپا مقابل حریفان متوقف شدند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۹/آذر/ – ۲۱:۲۳ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری : تیم سپاهان اصفهان در دیداری پر گل توانست تیم گسترش فولاد تبریز را شکست دهد تا به طور موقت صدرنشین جدول رده بندی شود.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، تیم سپاهان اصفهان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت که در نهایت طلایی پوشان اصفهانی با نتیجه پر گل ۴به۱ مقتدرانه حریف خود را شکست دادند تا با ۳۳ امتیاز به طور موقت صدرنشین لیگ برتر باشند.

سپاهان که در ورزشگاه فولادشهر به مصاف نماینده تبریز رفت با ارائه یک بازی هجومی توانست از همان ابتدا بازی را در دست گیرد و در ادامه بازیکنان این تیم با استفاده از موقعیت‌های خود توانستند ۴ گل را وارد دروازه حریف کنند.

محمدرضا خلعتبری در این بازی برای سپاهان هتریک کرد و ۳ گل از ۴ گل تیمش را به ثمر رساند همچنین محمد حسین مرادمند نیز دیگر گل اصفهانی‌ها را در این بازی وارد دروازه گسترش فولاد کرد.

تک گل تبریزی‌ها هم توسط محسن بیاتی نیا مهاجم جدید گسترش فولاد به ثمر رسید.

در دیگر بازی صبا قم به مصاف تیم ملوان بندر انزلی رفت که در این بازی دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند،این اولین امتیاز صبا قم با هدایت مهدی تارتار سرمربی جدید قُمی‌ها بود البته فیروز کریمی هم که تازه به عنوان سرمربی هدایت ملوانان را به عهده گرفته است با دستی پر به خانه بازگشت.

در آخرین دیدار امروز نیز دربی خودروسازان برگزار شد که در نهایت دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱بر۱ رضایت دادند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.