سپاهان به نیمه نهایی نرسید

جام جم آنلاین: تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست برابر الاهلی عربستان از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ در جده به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک نماینده عربستان به پایان رسید تا تنها نماینده ایران در این مرحله با شکست سنگین از دوره رقابت‌ها حذف شود.

در دقیقه ۲۷ مهاجم الاهلی با دروازه‌بان سپاهان در موقیعت تک به تک قرار گرفت که با خطای وی مواجه شد که جریمه آن اخراج دروازه‌بان و اعلام یک ضربه پنالتی به سود الاهلی بود. محمدباقر صادقی دروازه‌بان دوم سپاهان که به جای خلعتبری به میدان آمده بود نتوانست پنالتی ویکتور سیموئز را مهار کند تا سپاهان یک بر صفر عقب بیفتد.

در دقیقه ۳۵ مهاجمان فرصت‌طلب الاهلی از اشتباه مدافعین سپاهان در داخل محوطه شش قدم نهایت استفاده را بردند تا احمد الحسنی توپ را به تور دروازه سپاهان بچسباند و اختلاف را به دو گل برساند.

در دقیقه ۳۸ سپاهان پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که فرشید طالبی موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند.

در دقایق پایانی نیمه نخست (۴۶) بار دیگر احمد الحسنی مهاجم الاهلی از خروج بی‌موقع دروازه‌بان سپاهان نهایت استفاده را برد و برای سومین بار دروازه این تیم را باز کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم هم با برتری تیم الاهلی همراه بود که توانستند در دقیقه ۷۱ توسط عبدالرحیم مصطفی جزاوی چهارمین گل را به ثمر برسانند تا تنها نماینده ایران در  مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها حذف شود.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی تیم‌های الاتحاد و الاهلی عربستان به مصاف هم می‌روند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.