سپاهان دربی اصفهان را هم نبرد / نویدکیا استعفا کرد / هوادار، پدیده را به سقوط نزدیک تر کرد / آلومینیوم و صنعت نفت ناکامان هفته

هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی دربی اصفهان و برد هوادار آغاز شد.

سپاهان دربی اصفهان را هم نبرد / نویدکیا استعفا کرد / هوادار، پدیده را به سقوط نزدیک تر کرد / آلومینیوم و صنعت نفت ناکامان هفته

به گزارش ممتاز نیوز، هفته نوزدهم لیگ برتر امروز(چهارشنبه) آغاز و چهار دیدار کم گل به پایان رسید.

سپاهان صفر – ذوب‌آهن صفر/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

نبرد شاگردان نویدکیا و تارتار برنده نداشت. دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌هایی خلق کردند اما ناموفق بودند. ذوب‌آهنی‌ها با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماندند و در مقابل سپاهانی‌ها ۳۴ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده سوم حفظ کردند.

محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان استعفا داد.

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن از سمت خود در مربیگری تیم فوتبال سپاهان استعفا داد.

نویدکیا در این خصوص گفت: احساس می‌کنم باید انرژی جدیدی به تیم اضافه شود، امیدوارم باشگاه با درخواست من موافقت کند.

صنعت نفت آبادان یک – نساجی مازندران یک/ ورزشگاه تختی آبادان

طالب ریکانی روی پاس حسن بیت سعید توانست تیمش را به اولین گل این دیدار برساند. ۹ دقیقه بعد سانتر مسعود شجاعی از روی نقطه کرنر و ضربه سر ایوب کلانتری کار را به تساوی کشاند. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نساجی با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. در مقابل نیز شاگردان منصوریان ۲۷ امتیازی شدند و در رده هفتم قرار دارند.

آلومینیوم اراک صفر– مس رفسنجان یک/ ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

شوت عقیل کعبی در دقیقه ۹۰ از پشت محوطه جریمه باعث شد تا مسی‌ها یک پیروزی خارج از خانه را به دست آورند. شاگردان ربیعی با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و به یک امتیازی سپاهان رسید. آلومینیوم با این شکست ۲۵ امتیازی شد و موقتا رده هشتم خود را حفظ کرد.

پدیده بدنبال سقوط کردن

در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد که تیم فوتبال هوادار موفق شد با یک گل شهرخودرو مشهد را شکست دهد و اوضاعش را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

تک گل هوادار را در این دیدار، فرزاد جعفری در دقیقه ۷۸ وارد دروازه شهرخودرو کرد.

تیم فوتبال هوادار با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. شهرخودرو نیز با همان ۸ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر باقی ماند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.