سپاه دخالتی در انتخابات ندارد/بیشترین کمک را به دولت داشته‌ایم

۰۷اردیبهشت،

نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به سخنان اخیر رییس‌جمهور دربارهٔ بعضی افشاگری‌ها، از این سخنان انتقاد کرد و ضمن تاکید بر دخالت نکردن سپاه در انتخابات، تاکید کرد که دولتمردان باید به فکر حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیممتازنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی با بیان اینکه “آنچه برای ما از نظر عقلی و تجربی مهم است، تعبد و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است”، گفت: همه نقطه‌نظراتی که معظم‌له بیان فرمودند در جهت ایجاد روحیه نشاط، امید، انسجام در مردم و حفظ آرامش در جامعه بوده و در نتیجه برای مسئولان ایجاد زمینه مشارکت همه‌جانبه در عرصه انتخابات لازم است.

وی با بیان اینکه “هر سخن و حرفی که سبب نگرانی مردم شود، با تدابیر و رهنمودهای رهبر انقلاب سازگاری ندارد”، افزود: وظایف برای همه تعریف شده است؛ بنابراین دولتمردان وظیفه خود را انجام دهند و به فکر حل مشکلات اقتصادی و نیازهای عمومی مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه “سپاه در طول هفت سال اخیر بیشترین کمک‌ها را به دولت داشته است”، یادآور شد: سپاه هم در بخش اقتصادی و هم در بخش سازندگی و تامین نیروی انسانی در جهت تامین درخواست‌های فراگیر آقایان اقدام کرده است و هیچ‌گاه موضع منفی و خارج از چارچوب تدابیر و مصالح نظام نداشته است.

سعیدی با بیان اینکه “برخی در داخل و خارج به فکر تخریب جایگاه سپاه می باشند”، تصریح کرد: اینگونه رفتارها برای این است که سپاه را از جایگاه اصلی خود خارج کنند و متاسفانه بعضی در داخل این این مسیر را دنبال می‌کنند که به مصلحت نظام و انقلاب نیست، زیرا سپاه نقش بسیار مهمی در پاسداری از انقلاب دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات نداشته و ندارد و فقط به تدابیر و معیارهای امام(ره)، رهبری و وظایف قانونی خود عمل می‌کند. امیدوارم دستگاه‌هایی که تریبون دارند، طوری صحبت کنند که دشمنان سوءاستفاده نکنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.