سپاه ضامن تثبیت موقعیت‌های مسلمانان عالم شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در جشنواره مالک اشتر با تشریح شرایط منطقه ای و بین المللی به جنایت جدید جریان آمریکایی – صهیونیستی در اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) اشاره کرد و گفت: این جنایت چهره عریان تمدن غیراخلاقی و ضدبشری غرب را برای همه جوامع اسلامی و حتی غیر اسلامی نشان داد.

وی افزود: این جریان تلخ در بطن تیرگی خود یک نوری از آگاهی، بصیرت حقیقی و قدرت تشخیص در عالم اسلام ایجاد کرد و ماهیت نفرت انگیز تمدن غرب را که خود را در پوسته ای شیک و درون مفاهیمی مثل آزادی و دمکراسی و حقوق انسان مخفی کرده بود، آشکار نمود.

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معادلات حال و آینده منطقه و جهان، گفت: سپاه با توانمندی هایی که به لطف عنایات الهی و همت و خلاقیت مردان مومن و مجاهد خود به دست آورده است، به نیروی ضمانت بخشی برای تثبیت موقعیت های مسلمانان در اقصی نقاط عالم تبدیل شده است.

وی افزود: ما در یک فراز بسیار خطیر از تاریخ اسلام قرار داریم؛ جنگ ما با دشمن خبر نمی کند و ما برای آن لحظه تاریخی و سرنوشت ساز و لحظه ای که معادل یک تاریخ است باید آماده باشیم.

سردار سلامی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که برکات آن روز به روز گسترده تر و فراگیرتر می شود، گفت: وجود و تولد سپاه از جمله آن الهام های الهی بر ذهن و قلب مبارک امام(ره)، این انسان ژرف اندیش و این روحانی بزرگ و عالی بود.

وی افزود: با تشکیل این شجره طیبه، ریشه های مقاومت اسلامی در درون ایمان و احساس ملت ما و ملت های دیگر مستحکم گردید.

بخش پایانی این جشنواره به اهدای جوایز به فرماندهان و مدیران نمونه نیروی دریایی سپاه و تودیع و معارفه مسئول جدید و سابق مهندسی نیروی دریایی سپاه اختصاص داشت.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.