سپ بلاتر با چه خودرویی در ایران تردد کرد؟ + عکس

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

«مجله ماشین» – مسئولان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، که میزبانی ژوزف سپ بلاتر -رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) – را بر عهده داشتند، با انتخاب خودرو مرسدس بنز s کلاس ۲۰۲۲ برای تردد وی، سنگ تمام گذاشتند.
رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال بامداد چهارشنبه ۱۵ آبان ماه برای حضور در دومین کنگره بین‌المللی علم و فوتبال وارد ایران شد.
به گزارش وب پایگاه اینترنتی «مجله ماشین»، میزبانان بلاتر، خودرو مرسدس s500 مدل ۲۰۲۲ که به تازگی تعدادی از آن وارد کشور شده است را برای تردد وی انتخاب کردند. خودرویی که موتور آن دارای ۴۶۶۳ سی‌سی حجم و با آرایش هشت سیلندر v شکل است و به لطف حضور دو توربوشارژر قدرت آن به ۴۴۹ اسب‌بخار رسیده است.

 

این محصول تازه وارد  مرسدس بنز بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، در کشورمان قیمت گذاری شده است.

سپ بلاتر در سفر دو روزه خود به تهران با «دکتر حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران، «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی و «معصومه ابتکار» رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دیدار و گفت و گو کرد.
وی همچنین با مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، دیدار و گفت و گو داشت و در مراسم گشایش همایش علم و فوتبال و جشنواره مدارس فوتبال ایران شرکت کرد.
«ژوزف سپ بلاتر» پنجشنبه ۱۶ آبان ماه، به منظور شرکت در مراسم اختتامیه و ملاحظه دیدار نهایی مسابقه های جام جهانی فوتبال نوجوانان زیر ۱۷ سال در امارات عربی متحده، تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

 

 

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۱۸ آبان ماه
ساعت ارسال : ۱۰:۴۰


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.