سپ مجموعه جدیدی از راهکاری مدیریت عملکرد کسب و کار‌ها را روانه بازار کرد

سپ مجموعه جدیدی از راهکاری مدیریت عملکرد کسب و کار‌ها را روانه بازار کرد

همکاران سیستم- شرکت سپ از مجموعه جدیدی از راهکارهای مدیریت عملکرد کسب و کار‌ها (EPM) رونمایی کرده است. این راهکار‌ها مبتنی بر فناوری پردازش ابری است و شرکت سپ آن‌ها را با پلت فرم پایگاه‌های داده هانا (HANA) سازگار کرده است.
به گزارش وب سایت pcworld، نرم افزارهای مدیریت عملکرد کسب و کار‌ها بخشی از راهکارهای هوشمندی تجاری محسوب می‌شود و در حوزه‌هایی مثل برنامه ریزی، پیش بینی روندهای آتی بازار و دیگر موضوعات مالی مورد استفاده کسب و کار‌ها قرار می‌گیرد. شرکت سپ سال گذشته نیز مجموعه‌ای از این راهکار‌ها را وارد بازار کرده بود و در ماه مارس سال جاری نیز این راهکار‌ها را بویژه در بخش‌های مربوط به برنامه ریزی و بودجه بندی با پایگاه داده هانا یکپارچه کرده بود. شرکت سپ قابلیت‌هایی را برای افزایش بینش و آگاهی مدیران کسب و کار‌ها از هزینه‌های صورت گرفته به نسخه جدید این راهکار‌ها افزوده است. مدیران و گردانندگان کسب و کارهای کاربر به کمک این راهکار‌ها می‌توانند تسلط بیشتری بر جزئیات مربوط به هزینه کار کردهای خود داشته باشند و خطاهای احتمالی در این زمینه را برطرف کنند. تحلیل آنی سود و زیان و برنامه ریزی طرح‌های سرمایه‌ای نیز از جمله قابلیت‌هایی است که سپ به مجموعه جدید راهکارهای مدیریت عملکرد کسب و کارهای خود افزوده است.
برایان کاتیس، مدیر بخش راهکارهای‌ ای پی‌ام شرکت سپ همچنین گفته است در ماه‌های آینده محصولات جدیدی از مجموعه این راهکار‌ها عرضه خواهد شد. شرکت سپ نسخه همراه این راهکار‌ها را نیز عرضه کرده است. کسب و کارهای کاربر می‌توانند راهکارهای همراه EPM Unwired را برای بر روی فناوری‌های همراه مورد استفاده قرار دهند. نسخه همراه این راهکار‌ها مبتنی بر فناوری HTML۵ است و قرار است به ترتیب برای فناوری‌های تحت سیستم عامل آی او اس، اندروید و ویندوز فون عرضه شود.
راهکارهای‌ ای پی‌ام شرکت سپ مبتنی بر فناوری پردازش ابری است و کسب و کارهای کاربر می‌توانند با پرداخت حق اشتراک از آن‌ها استفاده کنند. حق اشتراک این راهکار‌ها ماهانه و به ازای تعداد کاربران محاسبه می‌شود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.