سکونت در واحدهای بدون برق مهر

۲۸م اسفند ،

به گزارش نوساز به نقل از فارس، ساکنان پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن مهر اندیشه ۸ ماه است که به دنبال نصب انشعاب برق خود می باشند اما ظاهراً شرکت توزیع برق منطقه شهریار برای برقدار کردن این واحدها دلایل خاص به خود دارند.

رضا چرخنده یکی از ساکنان پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن مهر اندیشه گفت: ۸ ماه است که در این واحدهای مسکونی ساکن هستیم اما برق و گاز نداریم.

وی با بیان اینکه مستأجری و ناتوانی در پرداخت اجاره‌بها سبب شد تا مشکلات نبود برق و گاز را به جان بخریم و در این واحدهای مسکونی ساکن شویم افزود: ۲۴ خانوار ساکن در این واحدهای مسکونی برای بهره‌مند شدن از نعمت برق، از کنتور برق یک باغ نزدیک به این واحدهای مسکونی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه پول برق این کنتور برق تصاعدی محاسبه می‌شود ادامه داد: چهار ماه است که پول کنتور برق اداره برق را که در حدود ۶۳ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان نیز برای هزینه انشعاب است پرداخت کرده‌ایم اما تأخیر در پرداخت سهم ۵۰ میلیونی از سوی فرمانداری شهریار سبب شده تا اداره برق زیر بار برقدار کردن این ۲۴۰ واحد نرود.

این ساکن مسکن مهر اندیشه گفت: تأخیر ۳ ماهه پرداخت سهم فرمانداری شهریار سبب شده بود تا اداره برق اعلام کند تا زمانی که پول‌ها به طور کامل نیاید، این واحدهای مسکونی برقدار نخواهند شد.

وی افزود: ظاهرا ۱۰ روز است که فرمانداری شهریار این ۵۰ میلیون تومان را به اداره برق پرداخت کرده است اما متأسفانه اداره برق اعلام می‌کند حال باید دنبال پیمانکار و مناقصه برقدار شدن این ۲۴۰ واحد مسکونی برود.

به گفته وی، مطمئناً این روند برقدار کردن نیز به بعد از سال نو موکول خواهد شد.

یکی دیگر از ساکنان این واحدهای مسکونی گفت: در پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن مهر اندیشه ۲۴ خانوار به سبب اینکه نتوانستند از پس پرداخت اجاره‌بها بربیایند در این واحدها ساکن شدند.

وی ادامه داد: ابتدا در این واحدهای مسکونی ۱۲ خانوار ساکن بودند اما به مرور به ۲۴ خانوار افزایش یافت و ظاهراً به تازگی از ساکن شدن، خانوارهای تازه اجتناب می‌کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر مشکل نبود برق، باید نبود گاز را نیز به مشکلات اضافه کنیم چرا که در فصل زمستان هر روز یک کپسول گاز ۵ کیلویی با قیمت ۵ هزار تومان خریداری می‌کنیم.

خانم میرزائی که می‌گوید از بیماری ام. اس رنج می برد گفت: متأسفانه نبود برق برای بنده و یکی از ساکنان این واحدهای مسکونی که بیماری ام. اس داریم بسیار مشکل ساز شده است چرا که نبود برق سه فاز سبب شده تا آسانسور کار نکند و برای بالا رفتن از پله ها دچار مشکل شویم.

وی ادامه داد: البته وضعیت بنده شاید بهتر باشد چرا که در بلوک کناری بیمار ام. اس داریم که با ویلچر‌ جابجا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر مسولان ذیربط چاره ای برای برقدار کردن واحدهای مسکونی مهر اندیشه بیاندیشند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.