سیاست تازه دانشگاه آزاد کسب درآمدهای غیر دانشجویی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

97-14.jpg

سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان سیاست تازه دانشگاه آزاد را کسب درآمدهای غیر دانشجویی دانست.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا، محمد بهرام زاده در جمع کارکنان این دانشگاه بیان داشت: ظرفیت‌های کشاورزی منطقه، وجود رشته‌های تحصیلی کشاورزی تا مقطع دکترا، حضور استادان برجسته این رشته در واحد و برگزاری همایش‌های منطقه‌ای و ملی در بخش کشاورزی سبب شده شرایط برای فعالیت‌های منطقه‌ای دانشگاه آزاد تاکستان در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی ادامه داد: از این روپیشنهادهای خود را برای انجام مذاکرات با وزارت جهاد کشاورزی و جهاد دانشگاهی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ارسال خواهیم نمود.

سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان اضافه نمود: درآمدزایی یکی از فاکتورهای اساسی ادامه حیات واحدهای دانشگاهی است.

وی توضیح داد: از این رو سیاست تازه دانشگاه آزاد کسب درآمدهای غیر دانشجویی است بنابراین واحدهای دانشگاهی باید به دنبال منابع تازه درآمد بوده تا تنها متکی به شهریه های دانشجویی نباشند.

بهرام زاده خاطرنشان نمود: دانشگاه آزاد واحد تاکستان هم به تأسی از همین مساله توان خود را معطوف برنامه‌ریزی در رسیدن به منابع تازه درآمد خواهد نمود و در این راه همه استادان، اعضای هیئت علمی، معاونان و کارکنان می‌توانند با ارائه راهکارهای قانونی مجموعه را در این امر یاری نمایند.

وی افزود: هدف ما توسعه در همهی سطوح واحد است و بخش‌های مختلف واحد در آینده شاهد تحولات شگرفی خواهند شد.

سرپرست دانشگاه آزاد تاکستان یادآور شد: راه‌اندازی واحد ارزیابی و نظارت در این واحد دانشگاهی می‌تواند ما را در توسعه مطلوب و همه جانبه یاری کند این بخش می‌تواند با رصد نمودن فعالیت‌های حوزه‌های مختلف میزان موفقیت‌ها و عدم موفقیت را مشخص نموده و بازدهی حوزه ها بر اساس آن سنجیده شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.