سیامک احصایی صحنه ˝سردار مهر و ماه˝ را طراحی می‌کند

۱۹م آذر ،

سیامک احصایی به عنوان طراح صحنه با نمایش ˝سردار مهر و ماه˝ نوشته محمدرضا کوهستانی و به کارگردانی حسین پارسایی همکاری می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، سیامک احصایی طراحی صحنه نمایش “سردار مهر و ماه” نوشته محمدرضا کوهستانی و به کارگردانی حسین پارسایی را بر عهده گرفت.

احصایی در خصوص طراحی صحنه این نمایش گفت: سطح صیقلی سفید با دیوارهای جانبی سفید رنگ و اشیایی که به فراخور صحنه از سقف آویزان می‌شوند، جلوه‌های بصری این اثر را نمایان می‌کنند.

وی افزود: طراحی صحنه نمایش «سردار مهر و ماه» متاثر از نور، رنگ، انیمیشن و اشیای کاربردی است. به طوری که در بسیاری از بخش‌های اجرا، با تلفیق این چهار عضو با یکدیگر به تناسب مضمون اثر به یک نتیجه قابل فهم دست می‌یابد. بازتاب نور در اشیای انتخابی در نمایش سیال است و ترکیب عناصر فوق جلوه‌های بصری را به ظهور می‌رساند.

احصایی که در نمایش “آب و آئینه” پارسایی نیز طراح صحنه بود. در این اثر با طراحی نوین خود و با بهره‌گیری از جلوه‌های تصویری و گرافیکی صحنه نمایش “سردار مهر و ماه” را طراحی می‌کند.

“سردار مهر و ماه”، روایت پر رمز و راز دستان سرداری است که بر خاک می‌افتد تا به جای وصال مشکی آب، دریایی از حقیقت به خیمه‌ها برسد. آن سان که تا ابد دهر تمام تشنگان حقیقت، سیراب مشک دریایی سقایی تشنه لب گردند…

این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مرکز هنرهای نمایشی از ۲۸ آذر ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.