سیب خورها نماد آدم‌هایی هستند که آسان گول می‌خورند

مریم وطن پور عنوان کرد:

سینما پرس- گروه هفت هنر/ مریم وطن پور« خاله قاصدک» ضمن ابراز رضایت از حضور در نمایش «سیب خورها، تمشک خورها، آلو خورها» گفت: بازی در این نمایش تجربه شیرینی بود.

مریم وطن پور بازیگر نقش سیب خورها در نمایش «سیب خورها، تمشک خورها، آلوخورها» در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس اظهار داشت: این نمایش برخلاف سایر نمایش هایی که برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود، حالت قصه گویی ندارد بلکه یک روایت است، جنگ و صلح طلبی به عنوان مفاهیم کلیدی دراین نمایش مطرح می شوند.

وی ادامه داد: من در این نمایش در نقش سیب خور خانم حضور دارم، سبک زندگی سیب خورها بسیار ساده است و نماینده انسانهایی هستند که خیلی آسان گول دیگران را می خورند و دیگران را همانند خود ساده و روراست فرض می کنند.

وطن پور که پیش از این او را به عنوان مجری «خاله قاصدک» در برنامه های کودک و نوجوان دیده بودیم، در رابطه با نقش خود در این نمایش تصریح کرد: من مدت ۶ سال است که مجری کوکان هستم، کار اجرا تفاوت های فراوانی با بازی در تئاتر و یا حتی در فیلم ها دارد، حضور در این نمایش برای من تجربه ای جدید بود و من برای برقراری ارتباط با نقش خود به گونه ای که مخاطب از آن راضی باشد تلاش زیادی کردم.

این بازیگر بیان کرد: من پسرهفت ساله ای دارم که پس از دیدن نمایش وقتی از او پرسیدم چه نتیجه ای از دیدن این تئاتر گرفتی با وجود آنکه به عقیده ی برخی از افراد این نمایش برای نوجوانان است، در پاسخ به سوال من گفت من به سه نتیجه رسیدم اول باید صلح طلب باشیم، ساده نباشیم و حق خود را ز دیگران بگیریم و من خیلی خوشحال شدم از اینکه دیدم کودکان نیز به درستی می توانند یک نتیجه گیری مطلوب از این نمایش داشته باشند.

وی عنوان کرد: همه ی هنرها دارای ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر هستند، من کار خود را از رادیو شروع کردم، در زمینه بازی در فیلم وچند سریال نیز تجربه دارم، حرفه اصلی من تدوین است اما بعدها وارد کار اجرا شدم، من دوست دارم همه زمینه های هنری را تجربه کنم اما در این بین مخاطبان و نظر آنها از اهمیت بالایی برخوردار است اگر مخاطبان من را در حوزه ی کار برای کودکان قبول کرده باشند من نیز کار در این بخش را بر حوزه های دیگر ترجیح می دهم.

وطن پور خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور ما اجحاف فراوانی به تئاتر شده است اما با این وجود تئاتر هنر قابل احترامی است، به فعالیت در حوزه تئاتر به ویژه برای کودکان علاقه مندم و شاید در آینده کارهای بیشتری در این زمینه انجام بدهم.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۰۹۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.