سیدحسن نصرالله:رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری،راهگشای بسیاری ازمشکلات مابوده است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از بیروت، غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در ملاقات با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله، پیام کتبی ‘علی اکبر صالحی’ وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را تقدیم وی کرد.

دبیرکل حزب الله نیز در این دیدار،این پیروزی را متقابلا به ملت عزیز ایران تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این پیام ضمن تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی لبنان بر اشغالگران صهیونیست در جنگ ۳۳ روزه که به شکست خفت بار غاصبان صهیونیست انجامید، اظهار داشت: بی شک این پیروزی فتح الفتوح مقاومت و مایه عزت و سربلندی جهان اسلام است و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مسلمانان برضد دشمن غاصب به شمار می رود.

در پیام وزیرخارجه کشورمان آمده است: یقینا این پیروزی میراث ارزشمند امام خمینی (ره) و مرهون رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فداکاری هبری و جوانان عزیز حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان و خون های پاک شهیدان و صبوری خانواده های معزز و معطم آنهاست.

صالحی در بخش دیگری در پیام خود آورده است: مقاومت و مردم لبنان در جریان جنگ ۳۳ روزه چشم فتنه را کور کردند و درس عبرتی فراموش‌نشدنی به دشمنان داده و آنان را از دستیازی به لبنان بازداشتند و بی‌تردید این پیروزی انشاء الله مقدمه پیروزی‌های دیگر مقاومت در آینده خواهد بود.

خاورم**۱۰۳۰**۱۳۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۶۰۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.