سیدصالحی: امیدوارم صادقیان یک روز در دورتموند بازی کند/ گردنم را برای دایی می‌دهم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مهدی سیدصالحی می‌گوید توجهی به انتقادها ندارد.

به گزارش ممتاز؛ سیدمهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت پرسپولیس سومین گل خودش در این فصل را در بازی با فجرسپاسی به‌ثمر رساند. او که قبل از این گل تحت فشار قرار داشت، توانست با یک ضربه دیدنی و روی پاس صادقیان تک‌گل ۳ امتیازی سرخپوشان را به‌ثمر برساند و نکته مهم این است که هر سه گل مهاجم بلندقامت پرسپولیس در این فصل با پاس‌های صادقیان بوده است. سیدصالحی در مورد دیدار مقابل فجرسپاسی، گلزنی‌اش در این مسابقه و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

*بازی با فجر‌سپاسی چطور بود؟

بازی خوبی بود. ما باید بازی با سپاهان را فراموش می‌کردیم و ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. فجر تیم جوان و جنگنده‌ای بود ولی با این حال آغاز خوبی داشتیم ولی متأسفانه به گل نرسیدیم. فجر خوب دفاع می‌کرد ولی ما در نیمه دوم پس از پیشنهاد‌های فنی دایی سرانجام به گل رسیدیم.

*جالب اینجاست که دوباره با پاس پیام صادقیان گل زدی؟

پیام همیشه مرا خوب می‌بیند. من در این گل هیچ نقشی نداشتم و زحمات پیام و دیگر بازیکنان را تبدیل به گل کردم.

*در مورد بعضی انتقادها که از تو وجود داشت، چه صحبتی داری؟

وقتی در هر تیمی بازی می‌کنم با دل و جان تلاش می‌کنم. من به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم نه اینکه بار اضافی باشم. از اول هم گفتم که می‌خواهم علی دایی و هواداران پرسپولیس را روسفید کنم و در این بازی هم خوشبختانه گل زدم. در تمام این ۱۱ مسابقه جنگیدم و هیچ‌وقت کم نگذاشتم ولی به‌هر‌حال موقعیت گل کم داشتم. به‌هر‌حال این قسمت من بود ولی بسیار دوست داشتم گل بزنم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. من توجهی به انتقادها ندارم و سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم. از خدا خواستم که دشمن‌شاد نشوم و به من عزت بدهد. باز هم می‌گویم که در این فوتبال عددی نیستم و اصلاً فوتبال بلد نیستم.

*قبول داری پیام صادقیان برای تو یک هدیه است؟

من معتقدم بازیکنانی که دایی به پرسپولیس آورده است در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت. مطمئن باشید تیم‌ملی در سال‌های آینده روی کاکل جوان‌هایی مثل صادقیان می‌چرخد. بازیکنان دیگری مثل عالیشاه، میلاد غریبی، فرشاد قاسمی، عباس‌زاده و چند بازیکن دیگر می باشند که مطمئناً در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

*هر ۳ گل را با پاس صادقیان زدی، درست است؟

بله همین‌طور است و باید از او تشکر کنم. او اگر قدر خودش را بداند، مطمئناً بیشتر از این پیشرفت خواهد کرد. پیام یک بچه دوست‌داشتنی است و هوش بالایی دارد. علی دایی زمانی که مربی تیم‌ملی شد، جوان‌های خوبی را معرفی کرد و بازیکنان فعلی پرسپولیس هم می‌توانند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند. بازیکنی مثل صادقیان با اینکه جوان است ولی بسیار باتجربه بازی می‌کند. او در ذوب‌آهن بازیکن تأثیرگذاری بود و حالا در پرسپولیس هم بازی تأثیرگذاری را انجام می‌دهد. صادقیان مطمئناً به درد تیم‌ملی هم می‌خورد.

*او گفته که آرزو دارد یک روز در دورتموند بازی کند. به نظر تو می‌تواند در آینده نزدیک به اروپا برود؟

در سال‌های قبل چند بازیکن ایرانی توانستند در تیم‌های بزرگ اروپایی بازی کنند و همه چیز دست خود انسان است. پیام نباید به این موفقیت‌ها دل خوش کند و بسیار جا برای پیشرفت دارد. من فکر می‌کنم جام‌جهانی‌ یک سکوی پرتاب برای بازیکنان است و پیام هم می‌تواند در صورت رفتن به تیم‌ملی از این فرصت استفاده کند. امیدوارم او به آرزویش برسد و در دورتموند بازی کند.

*از تیم‌ملی حرف زدی، فکر نمی‌کنی بعد از انصرافی که چند ماه پیش از اردوی تیم‌ملی دادی به نوعی در لیست سیاه باشی؟

زمانی که مشکل برایم به وجود آمد، همه چیز را به طور کامل توضیح دادم و گفتم که به سبب مشکلات شخصی نمی‌توانم در خدمت تیم‌ملی باشم. شما دیدید که حتی به خاطر این مشکل از تراکتور جدا شدم و این موضوع دست خودم نبود. من به نظر سرمربی تیم‌ملی احترام می‌گذارم و اگر لیاقت داشته باشم به تیم‌ملی دعوت می‌شوم.

*وقتی گل زدی به سمت دایی رفتی و بسیار محکم صورت او را گرفتی. در آن لحظه به او چه گفتی؟

من ارادت خاصی به دایی دارم و حتی در زمین مسابقه گردنم را برای او می‌دهم. من در زمین مسابقه تمام جانم را برای موفقیت پرسپولیس می‌گذارم و باز هم می‌گویم که ارادت خاصی به دایی دارم و امیدوارم او را همیشه راضی کنم. من به سمت دایی رفتم و به او گفتم که عزت دست خداست.

*فکر می‌کنی پرسپولیس امسال قهرمان شود؟

در فوتبال بالا و پایین بسیار وجود دارد و تا پایان فصل اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد. با این حال ما نهایت تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهیم داد و امیدوارم در نهایت به قهرمانی برسیم. من از حمایت هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز دوباره از پرسپولیس حمایت کنند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.