سیدمهدی رحمتی: چه اتفاقی در مملکت افتاده این همه گرانی است؟ + ویدئو

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید استقلال مستحق قهرمانی بودند و در ادامه افزوده است: چه اتفاقی در مملکت افتاده این همه گرانی است؟

سیدمهدی رحمتی: چه اتفاقی در مملکت افتاده این همه گرانی است؟ + ویدئو

به گزارش ممتاز نیوز، سیدمهدی رحمتی بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌ و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: قهرمانی استقلال را تبریک می‌گویم. مردم در این شرایط بد که اصلا این شرایط بد اقتصادی برای ما قابل توجیه نیست خوشحال شدند. مگر چه اتفاقی در ممکت رخ داده که این همه گرانی است؟ فشار روی مردم است. خدا رو شکر مردم بازی خوبی دیدند و تیم من نشان داد که چه شرایطی دارد.

وی افزود: ما در برابر تیم قهرمان ایران بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های خوبی داشتیم. امروز ۴ بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و امیدوارم در ادامه راه اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

او در ادامه درباره تشکیل تونل قهرمانی برای بازیکنان استقلال توسط بازیکنان آلومینیوم هم گفت: ما امروز به نوعی اخلاق جدیدی را در فوتبال ایران باب کردیم که دنبال دعوا و درگیری نباشیم. خوشحالی مردم برای من بسیار مهم بود. من با این هواداران سال‌ها خاطره دارم. ما تونل قهرمانی گرفتیم و شرافت و مردانگی را در بازی کم نگذاشتیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مستحق قهرمانی بود یا خیر؟ هم گفت: تیمی که ۲۸ هفته نباخته است، مستحق قهرمانی است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.