سید احمد خاتمی: فتنه‌های آینده مملکت ما را کسانی رقم می‌زنند که می‌گویند کشور در حال خزان است/ در کشور ولایی ما حزب و جناح، جایگاهی ندارد

۲۳م دیماه ،

 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌های آینده را کسانی رقم می‌زنند که می‌گویند کشور در حال خزان است که در حقیقت آنها ولایت‌ستیزان می باشند و با سیاه‌نمایی قصد دارند، فقط جدول دشمن را پر کنند.

سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با اشاره به فتنه‌های دوران انقلاب اسلامی تا به امروز گفت: این فتنه‌ها توسط مردم با بصیرت ایران اسلامی خنثی شده‌اند.

 وی تصریح کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی دو فتنه کور پیش آمد که به بصیرتی ویژه نیاز داشت که یکی از آن فتنه‌ها باند مهدی هاشمی معدوم بود که با خودنمای قائم‌مقام رهبری را یدک می‌کشید که هنوز بعضی اشخاص درست نتوانسته‌اند آن را تشخیص دهند.

 خاتمی به دومین فتنه اشاره و خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ را کسی رقم زد که هشت سال اول وزیر امام خمینی (ره) بود و در کارنامه خود توبیخ‌نامه امام راحل را داشت که هرگز منتشر نشد.

 وی بیان داشت: در جریان فتنه کسی می‌تواند راه به مقصد ببرد که مواضع حق را بشناسد.

 خاتمی اذعان کرد: فتنه‌های آینده مملکت ما را کسانی رقم می‌زنند که می‌گویند کشور در حال خزان است که در حقیقت آنها ولایت‌ستیزان می باشند و با سیاه‌نمایی قصد دارند که فقط جدول دشمن را پر کنند.

 وی افزود: انتخابات ما تاکنون آزاد بوده و فتنه‌گران و فتنه‌جویان آن را غیر از این می‌دانند و در حالی که در کشور ما آزادترین انتخابات برگزار می‌شود و آنها می‌خواهند تفرقه‌افکنی کرده و اگر کسی را که خودشان می‌خواستند، انتخاب می‌شد این‌گونه نمی‌گفتند.

 امام جمعه موقت تهران بیان داشت: در سال ۸۸ رهبر فرزانه در اولین سخنرانی خود در صحن جامع رضوی پیش‌بینی کردند که دشمنان انگ تقلب در انتخابات را به ما می‌زنند، اما چشمان بیدار نگذاشت و مردم خود بصیر بودند و به حرف دشمن پیش نرفتند.

 خاتمی به برچیدگی طومار کمونیست‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: فتنه‌های ملی‌مذهبی‌ها، فتنه بنی‌صدر و … فتنه‌هایی بودند که تشخیص آنها بسیار آسان بود.

 وی به پرهیز از تاثیرپذیری از احزاب تاکید کرد و ابراز داشت: در کشور ولایی ما حزب و جناح، باند و دسته معنا و جایگاهی ندارد و همه باید مطیع ولایت باشند چراکه در سال ۸۸ همه به صراحت فهمیدند که ولایت هدف دشمن قرار گرفته است، اما شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» چنان طنین‌انداز شد که دشمن فهمید بین امت و ولایت نمی‌تواند، فاصله بیندازد.

/۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.