سید حسن نصرالله:برخی از لبنانی ها متحد اسرائیل می باشند

۲۲ آبان ،

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر، سید حسن نصرالله با انتقاد از بعضی از گروه های سیاسی در لبنان(جریان چهارده مارس) که از ارسال پهپاد ایوب به حریم هوایی فلسطین اشغالی ابراز نارضایی کرده بودند، گفت: این نارضایی بیانگر آن است که این گروه های سیاسی هیچ اعتمادی به مقاومت ندارند و می توان گفت این گروه ها متحد اسرائیل می باشند. این گروه اسرائیل را دشمن لبنان نمی دانند و تنها می خواهند با اسرائیل گفتگو کنند و تسلیم شرایط این رژیم شوند.
این گروه ها سی سال است که در این مسیر گام بر می دارند. 

نصرالله:به مقاومت پایبندیم

سید حسن نصرالله گفت: عملیات استشهادی که شهید احمد قصیر انجام داد یکی از بزرگ ترین عملیات ها در تاریخ نبرد عربی با دشمن صهیونیستی است.

وی تاکید کرد ما به مقاومت پایبندیم و تجربه قبل ما چراغ راه آینده ماست. ما همیشه در آمادگی قرار داریم و به دفاع از کشور ادامه می دهیم. مقاومت ما بدون هیچ سستی و کاستی ادامه خواهد داشت و تحولات منطقه هیچ تاثیری بر عزم و اراده نیروهای مقاومت ندارد. ما به آینده بسیار امیدواریم.
مقاومت اسلامی در طول سی سال قبل دستاوردها و پیروزی های بسیاری داشته است.
وی افزود: بسیاری می خواهند ما تاریخ مقاومت خود را نادیده بگیریم و فراموش کنیم و ملت های عربی نیز قبل خود را نادیده بگیرند تا جاسوس و مزدور اسرائیل باشند.
سید حسن نصرالله تاکید کرد: به فضل خون شهدای مقاومت دشمنان مقاومت نیز به قدرت بازدارندگی مقاومت اعتراف کرده اند. قدرت مقاومت در حمایت از لبنان و یک وظیفه شرعی و ملی است.

آمریکا در از بین بردن مقاومت در لبنان شکست خورده است     
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا در سیاست از بین بردن مقاومت در لبنان شکست خورده است.
سید حسن نصرالله با انتقاد از بی توجهی سازمانهای عربی و اسلامی درباره حملات مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و همچنین حمله به کارخانه تسلیحاتی سودان گفت: اوضاع امروز در نوار غزه آزمون بزرگی برای مصر ، تونس و لیبی تازه و گروه ها و سازمان های اسلامی است.
دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه اتحادیه عرب خود را شبانه روز درگیر اوضاع سوریه کرده است، گفت: باید اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی درباره جنایتی که علیه مسلمانان میانمار رخ می دهد موضع گیری قاطع داشته باشند. آمریکا پس از اتفاق توهین به پیامبر اعظم (ص) از خشم و غضب ملتهای اسلامی ترسید ولی هیچ ترس و نگرانی از دولتها ندارد. آمریکا، اسرائیل و جریان چهارده مارس در لبنان تلاش کردند نیروهای مقاومت را در این کشور از بین ببرند ولی شکست خوردند.
سیدحسن نصرالله تاکید کرد: چشم پوشی از گزینه مقاومت به معنای دیوانگی ، خودکشی و نادیده گرفتن یک مسئله واجب است. پایبندی به گزینه مقاومت یک گزینه انسانی و اخلاقی است.

نصرالله: پهپاد ایوب از نشانه های قدرت بازدارندگی مقاومت است
دبیر کل حزب الله لبنان ارسال پهپاد ایوب به اراضی اشغالی فلسطین را از قدرت بازدارندگی مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی دانست.
سید حسن نصرالله با اشاره به این که معادله ارتش، ملت و مقاومت در لبنان روز به روز تقویت خواهد شد، گفت: ارسال پهپاد ایوب به اراضی اشغالی فلسطین از نشانه های قدرت مقاومت و بازدارندگی آن است و دشمن صهیونیستی به اطلاعات دقیقی که این پهپاد جمع آوری کرده است اعتراف می کند. ارسال این پهپاد بیانگر عزم قوی نیروهای مقاومت است.
وی تاکید کرد: پهپاد ایوب بخشی از ساختار بازدارنده مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.