سید حسن نصرالله: پهپاد به پرواز درآمده در اراضی اشغالی ایرانی بود و متعلق به حزب‌الله

almanar-9.jpg

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اعلام عملیات منحصر به فرد هواپیمای شناسایی مقاومت در داخل اراضی اشغالی، تأکید کرد که این هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) ایرانی بوده و در لبنان توسط مقاومت مونتاژ شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) “سید حسن نصرالله” امروز در سخنانی برای برعهده گرفتن مسئولیت نفوذ هواپیمای شناسایی به اراضی اشغالی، تأکید کرد: این هواپیما که در مسیر مشخصی پرواز کرد، ایرانی بود و نه روس؛ و جوانان حزب‌الله آن را مونتاژ کردند.

به گزارش العالم، سید حسن نصرالله نفوذ هواپیمای مقاومت لبنان به اراضی اشغالی را عملیاتی منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: مقاومت لبنان هواپیمای شناسایی پیشرفته‌ای را از داخل اراضی لبنان به سوی دریا فرستاد؛ این هواپیما پس از پرواز صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین وارد اراضی ‌اشغالی شد و قبل از شناسایی شدن از سوی نیروی هوایی دشمن، بر فراز بسیاری از پایگاه‌های مهم این رژیم پرواز کرد.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: سخنرانی امروز به منظور برعهده گرفتن مسئولیت این عملیات منحصر به فرد است.

وی اظهار داشت: این نخستین بار است که این نوع هواپیما مورد استفاده قرار گرفته و به چنین عمق و مناطق حساسی نفوذ کرده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه، هدف قرار دادن این هواپیما مسأله‌ای طبیعی بود و از قبل پیش بینی می‌شد، خاطرنشان کرد: دستاورد این عملیات آن است که این هواپیما صدها کیلومتر در منطقه‌ای پُر از رادار پرواز کرد؛ ولی صهیونیستها مدعی شدند که افتخار آنها این است که به حریم هوایی آنها نفوذ نشده است.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: این نخستین تجربه موفق برای عبور از روی دریا است؛ ما امروز بخشی از توانایی‌های خودمان را افشا می‌کنیم و این امر چیزی از حجم مسائل غافلگیر کننده دیگری را که داریم کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: این عملیات نشان می‌دهد که ما این قدرت را داریم که توانایی‌هایمان را مخفی و در زمان مناسب از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.