سید صالحی: بد زمانی مشکلات شخصی من را از تیم ملی دور کرد

۲۱اردیبهشت،

hemmat khahi (1 of 10).jpg

مهاجم تراکتورسازی پس از انصراف از حضور در تیم ملی می‌گوید امیدوار است با حل مشکلات شخصی‌اش بار دیگر به پیراهن تیم ملی برسد.

سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ انصرافش از تیم ملی گفت: اول از همه تشکر می‌کنم از آقای کی‌روش که من حقیر را قابل دانستند و به تیم ملی دعوت کردند. واقعا از اینکه یک مربی بزرگی مثل کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرده خوشحالم اما دیشب با آقای نمازی صحبت کردم و به ایشان گفتم اتفاقاتی برایم افتاده و مشکلاتی دارم و از ایشان خواستم تا آن‌ها را به آقای کی‌روش انتقال دهند. ایشان هم برادرانه پذیرفت و آقای کی‌روش هم مثل یک پدر پذیرفت. من به آقای نمازی گفتم نمی‌توانم در این مرحله به شما کمک کنم. ان‌شاءالله اگر مشکلاتم برطرف شد به تیم ملی باز هم خدمت خواهم کرد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه از تیم ملی خدحافظی نکرده بلکه انصراف داده است اظهار کرد: من از تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام. آقای کی‌روش مشکل من را پذیرفت و ان‌شاءالله از اردوهای بعد در خدمت تیم ملی خواهم بود. من هم مثل یک سرباز آرزو دارم پیراهن تیم ملی را به تن کنم. افتخارم این است که بتوانم برای تیم ملی کاری کنم. خودم را کوچک‌ترین بازیکن تیم ملی می‌دانم. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله اگر باز هم قسمتم باشم و لیاقت داشته باشم در تیم ملی حاضر خواهم شد. کار با آقای کی‌روش که از بزرگ‌ترین مربیان ایران است سبب افتخار است.

سید صالحی در پایان گفت: صمیمانه از آقای نمازی تشکر می‌کنم که با من تمام همکاری را کردند. من همه لحظات لیگ تلاش می‌کردم تا دیده شوم و به تیم ملی راه پیدا کنم اما متاسفانه مشکلات شخصی‌ام بد زمانی خودش را نشان داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.