سید مهدی سید صالحی: موفقیت تیم از آقای گلی مهم تر است

۰۷م اسفند ،

مهاجم تیم تراکتورسازی در خصوص بازی تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: بازیهای آسیایی با لیگ فرق می کند چرا که بهترین تیمهای آسیایی در آن حضور دارند ما قصد داریم با بردن الجزیره قدم اول را محکم برداریم.

سید مهدی سید صالحی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم های آسیایی در ابتدای لیگ قهرمانان نسبت به هم شناخت ندارند به خاطر همین ما باید از الجزیره امتیاز بگیریم تا به صعود به مرحله بالا امیدوار باشیم.

سید صالحی در ادامه اظهار داشت: من شک ندارم که هواداران تراکتورسازی در روز بازی با الجزیره ورزشگاه را پر می کنند امیدوارم با بردن الجزیره هواداران را رو سفید کنیم.

وی دربارهٔ وضعیت تیم فوتبال الجزیره گفت: بازیکنان الجزیره انگیزه بسیاری دارند تا توانایی شان را به سرمربی تازهشان نشان دهد. ما سعی می کنیم بازی خودمان را انجام دهیم و از موقعیت میزبانی مان نهایت استفاده را کنیم.

سید صالحی دربارهٔ آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای گلی ارزش بسیاری دارد من در وهله اول می خواهم تیمم موفق باشد اما بدم هم نمی آید که دوباره این عنوان را کسب کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با این که تیم تراکتورسازی اولین حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می کند اما بازیکنان ما تجربهای دارد که می تواند برای این تیم در لیگ قهرمانان مثمرثمر باشد.

سید صالحی عنوان کرد: من موقعی که در تیم های فوتبال سپاهان و استقلال بودم مقابل تیم الجزیره بازی کردم. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بسیار قدرتمند بازی می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما قصد داریم با برتری مقابل الجزیره از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.